21.3 C
València
Diumenge, 13 juliol, 2025

Les llàgrimes de María Teresa Campos recordant al seu ex Bigote Arrocet

 

Maria Teresa Campos anunciava al programa ‘¡Viva la vida!’, fa només 10 mesos, que la relació que mantenia amb Bigote Arrocet havia finalitzat. Durant els quasi 6 anys de relació, la parella va haver d’aguantar rumors sobre possibles crisis i de suposades infidelitats del còmic a Campos.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Fa quasi un any que la periodista i el còmic no estan junts. No obstant això, María Teresa Campos encara no ha pogut superar la ruptura. Durant la seua participació en el programa ‘El show de Bertín‘, Campos confessava a Bertín Osborne que a pesar que te bona salut i molts projectes, en l’àmbit professional, no estava passant el seu millor moment.

 

Osborne ha aprofitat per preguntar a la presentadora com es mou en el món de l’amor ara que ja no està amb el seu amic Bigote. Una pregunta que Maria Teresa Campos ha respost de forma sincera confessant una cosa que fins ara no havia fet pública.

 

La matriarca ha explicat amb llàgrimes als ulls que el seu cor continua trist per la ruptura, ja que encara no ho ha assimilat. No obstant això, ha confessat que «tinc l’amor de les meues filles, tinc l’amor dels meus amics i estic oberta a l’amor perquè l’amor no té edat». 

 

«No ho comprenc, no m’ho puc creure»

Maria Teresa encara seguix incrèdula per la ruptura i confessava: «Si vols que et diga la veritat Bertín, encara no ho entenc… sé que és amic teu, però és que no el comprenc, no m’ho puc creure. Sense que m’ho hages preguntat, t’estic dient el que no els hi he explicat a molts que m’han preguntat. No ho entenc, no puc creure que esta persona ja no…».

 

La periodista també explicava que durant estos mesos ha rebut algun missatge de Bigote però que el contingut d’alguns d’ells no ha sigut molt agradable, ja que el WhatsApp acaba dient: «Ja no m’humilies més».

 

Visiblement dolguda, Maria Teresa continua buscant la seua part de culpa de la ruptura: «Jo he pogut fer coses que l’hagen molestat, he pogut estar més nerviosa en un moment donat…». Finalment, no va poder contenir les llàgrimes quan explicava que encara el recorda contínuament i afegia: «A vegades agarre el mòbil i veig totes les fotos…».

Últimes notícies

El curt ‘El príncep’ d’Àlex Sardà guanya el 37 Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi

El curtmetratge ‘El príncep’, dirigit per Àlex Sardà, triomfa en el 37 Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi amb un premi de 4.000 euros i preselecció per als Goya.

Emergències activa alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències eleva a alerta taronja les pluges en el litoral nord d'Alacant i manté alertes en zones de Castelló i València per fenòmens meteorològics.

Calamarsades i fortes tempestes assoten la província de Castelló amb ratxes de vent de fins a 114 km/h

La província de Castelló patix intenses tempestes acompanyades de graníssol, forts vents de fins a 114 km/h i precipitacions que superen els 100 litres per metre quadrat en diverses localitats.

Tres mitjans aeris intervenen en un incendi forestal en zona de difícil accés a Moixent

Tres mitjans aeris i unitats terrestres combaten un incendi forestal declarat en una zona de difícil accés a Moixent, València.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 i obri la porta a València

L'Ajuntament i la Junta d'Andalusia renuncien al fet que Màlaga siga seu del Mundial 2030 a causa de problemes en la remodelació de l'estadi El Roserar. València podria ocupar el seu lloc.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial de Futbol 2030 i recolza la candidatura de València

L'Ajuntament de Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 per l'impacte al Màlaga CF i la seua afició, donant suport a la candidatura de València després de la reactivació d'obres del Nou Mestalla.

Tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines i generen nombroses intervencions d’emergència

Fortes tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines a Xàbia, Vinaròs i Peníscola. Emergències gestionen més de 130 incidències i suspenen esdeveniments a València.

Renfe suspén trens entre Barcelona i València per pluges torrencials: mesures i recomanacions

Renfe interromp trens de llarga distància entre Barcelona i València davant previsions de pluges torrencials, amb avisos d'emergència a Catalunya fins a les 21 hores.