20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Universitats convoca beques per a l’alumnat dels centres associats de la UNED

 

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la convocatòria de beques per a la realització d’estudis universitaris oficials de grau en els centres associats de la Universitat Nacional d’Educació a Distància (UNED) situats a la Comunitat Valenciana, per al curs acadèmic 2020-2021.

En esta convocatòria, la Conselleria destina un import global màxim de 50.000 euros en beques per a subvencionar l’exempció del pagament dels crèdits matriculats pels estudiants en primera matrícula.

L’objectiu és ampliar l’abast perquè les beques d’estudis universitaris arriben a la majoria d’estudiants de la Comunitat Valenciana, i així afavorir la competència, la conciliació, la igualtat d’oportunitats i l’excel·lència en el rendiment acadèmic.

Podran ser beneficiaris els alumnes i les alumnes que no hagen complit 55 anys en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds i que cursen estudis universitaris en els centres associats de la UNED situats en la Comunitat Valenciana en el curs 2020-2021.

Els criteris d’adjudicació de les beques venen determinats tant per criteris econòmics com per requisits acadèmics.

 

Requisits econòmics 

 

Quant als requisits econòmics, la renda familiar a l’efecte d’esta beca s’obtindrà per agregació de les rendes de cadascun dels membres computables de la família, corresponents a l’exercici 2020, i es calcularà conforme a la normativa reguladora de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques.

Els alumnes de primer curs hauran d’acreditar que estan matriculats d’almenys una assignatura en primera matrícula. La resta d’alumnat, a més, haurà d’acreditar haver superat en l’últim curs realitzat un percentatge que oscil·la entre el 60 i el 80% dels crèdits en què haguera estat matriculat.

La tramitació i presentació de la sol·licitud es farà únicament per mitjans electrònics en la plataforma de tramitació de la GVA, a través del punt d’accés de la Seu Electrònica de la Generalitat ( consultar ací).

El termini de presentació de sol·licituds serà de dos mesos a comptar des de l’endemà de la publicació d’esta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Es pot consultar tota la informació sobre aquestes beques en el següent enllaç: consultar ací.

Últimes notícies

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.

El SUV urbà de gasolina lidera la demanda en la Fira de l’Automòbil de València

La 27a edició de la Fira de l'Automòbil de València ha constatat que el vehicle nou, especialment el SUV urbà de gasolina, concentra l'interés. Híbrids i electrificats guanyen terreny i l'afluència es dispara.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers, un màxim històric, després de vendre 36.000 dorsals i aconseguir un 85,4% d'arribada. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any en la prova femenina i la tercera de l'any en la masculina.

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.