13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Universitats convoca beques per a l’alumnat dels centres associats de la UNED

 

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la convocatòria de beques per a la realització d’estudis universitaris oficials de grau en els centres associats de la Universitat Nacional d’Educació a Distància (UNED) situats a la Comunitat Valenciana, per al curs acadèmic 2020-2021.

En esta convocatòria, la Conselleria destina un import global màxim de 50.000 euros en beques per a subvencionar l’exempció del pagament dels crèdits matriculats pels estudiants en primera matrícula.

L’objectiu és ampliar l’abast perquè les beques d’estudis universitaris arriben a la majoria d’estudiants de la Comunitat Valenciana, i així afavorir la competència, la conciliació, la igualtat d’oportunitats i l’excel·lència en el rendiment acadèmic.

Podran ser beneficiaris els alumnes i les alumnes que no hagen complit 55 anys en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds i que cursen estudis universitaris en els centres associats de la UNED situats en la Comunitat Valenciana en el curs 2020-2021.

Els criteris d’adjudicació de les beques venen determinats tant per criteris econòmics com per requisits acadèmics.

 

Requisits econòmics 

 

Quant als requisits econòmics, la renda familiar a l’efecte d’esta beca s’obtindrà per agregació de les rendes de cadascun dels membres computables de la família, corresponents a l’exercici 2020, i es calcularà conforme a la normativa reguladora de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques.

Els alumnes de primer curs hauran d’acreditar que estan matriculats d’almenys una assignatura en primera matrícula. La resta d’alumnat, a més, haurà d’acreditar haver superat en l’últim curs realitzat un percentatge que oscil·la entre el 60 i el 80% dels crèdits en què haguera estat matriculat.

La tramitació i presentació de la sol·licitud es farà únicament per mitjans electrònics en la plataforma de tramitació de la GVA, a través del punt d’accés de la Seu Electrònica de la Generalitat ( consultar ací).

El termini de presentació de sol·licituds serà de dos mesos a comptar des de l’endemà de la publicació d’esta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Es pot consultar tota la informació sobre aquestes beques en el següent enllaç: consultar ací.

Últimes notícies

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.