26.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Un accident entre dos cotxes deixa dos persones atrapades en l’A-7 a l’altura d’Alberic

Hui, al voltant de les 18.30 hores d'esta vesprada s'ha produït un accident entre dos vehicles que han col·lisionat per proximitat en l'A-7 en el terme municipal d'Alberic. De moment es desconeixen les causes que han provocat el sinistre però segons sembla s'han xocat els vehicles en l'eixida 385 direcció nord. Dos persones s'han quedat atrapades en els vehicles. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències ha alertat els bombers que ha traslladat fins al lloc de l'accident dos BUP, i sergent d'Alzira, amb nou efectius en total. Així mateix ha acudit una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Servei Vital Bàsic (SVB), que han assistit a dos dones d'uns 70 anys. Una volta estabilitzades han sigut traslladades a l'Hospital d'Alzira, on han hagut de ser ateses les dos per policontusions i una d'elles amb un traumatisme cranioencefàlic.

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.