28.6 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

Accident en l’A-3: retencions quilomètriques al Rebollar

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Esta vesprada, cap a les 14.00 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en l’A-3, que ha obligat a tancar un carril. Aquest incident ha provocat llargues retencions de tràfic entre les localitats de Requena i Siete Aguas. El succés ha tingut lloc en el punt quilomètric 298, a l’altura d’El Rebollar, on s’han generat cues de més de tres quilòmetres en sentit Madrid, tal com ha informat el Centre de Gestió de Tràfic de la DGT.

 

A conseqüència del sinistre, el carril esquerre ha hagut de ser tallat fins que es retire l’obstacle en la carretera. Pel que sembla un camió ha travessat la mitjana de l’autovia i el carril esquerre està obstruït i ha sigut tancat a la circulació. Fins al lloc s’han desplaçat serveis d’emergència i la Guàrdia Civil de Trànsit. De moment es desconeix l’abast del sinistre encara que han hagut ferits en l’accident, tal com han confirmat al diari ‘Levante-EMV’.

 

D’altra banda, una avaria d’un vehicle ha provocat retencions de quilòmetre i mig a les 14.30 hores en la CV-31 a l’altura de Paterna en sentit a Godella. Aquest fet ha provocat també el tancament del carril detret. L’embós s’estén del quilòmetre 2,5 a l’1. Igualment, en la V-30 hi ha trànsit lent a l’altura de Quart de Poblet, en sentit cap a la A-7, i hi ha retencions de més d’un quilòmetre, entre el punt quilomètric 9 i el 10.5.,

 

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.