26.1 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

Alarma veïnal en Vinaròs per l’increment de cases ocupades en el centre de Vinaròs

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’ocupació de vivendes és una de les majors preocupacions del territori valencià en els últims temps. En este sentit, els veïns de la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), estan vivint amb una gran preocupació este problema.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, al recent incendi d’una casa ocupada en un edifici abandonat situat al carrer de les Ànimes, fa tan sols una setmana, s’afegixen altres casos d‘ocupació il·legal en el carrer Àngel de Vinaròs.

 

De fet, el foc en la quinta planta d’una casa en el carrer les Ànimes va destapar un cas d’ocupació que va revivar el debat sobre esta problemàtica en la localitat. Una de les veïnes que té un pis en la zona des del 2003, ha presentat un escrit de queixa a l’Ajuntament del municipi i iniciat una recollida de signatures. A demés, ha interposat fins a 4 denúncies davant la Guàrdia Civil i el jutjat en els últims cinc anys.

 

Uns veïns van descobrir l’ocupació il·legal de la casa

En el carrer Àngel, alguns residents també han mostrat la seua preocupació per entrades il·legals a vivendes i intents que afortunadament han pogut ser frenats a temps.

 

Una veïna de la zona ha explicat al citat mitjà que va vore «moviments estranys» en una planta baixa que tenia posat el cartell de ‘Se vende‘. Els veïns es van donar compte que la casa havia sigut ocupada per uns quant jóvens. «Vam cridar al propietari de l’immoble i no tenia ni idea que hi havia gent vivint allí. L’amo va anar a la casa i els va dir que se n’anaren, però no van fer cas i va haver d’interposar una denúncia», assenyala.

 

En este mateix carrer de Vinaròs, els presumptes autors dels fets ja van intentar accedir a una altra planta baixa, trencant un cristall, però els veïns van alertar a temps a la Policia Local, que va dissuadir als autors

 

D’altra banda, una altra casa d’este carrer de Vinaròs ha tingut problemes amb l’okupació, i el propietari els va tallar la llum, però «han pogut enganxar-se il·legalment de nou a la xarxa a través del pati».

Últimes notícies

Family Cash Alzira FS s’inscriu per a jugar en Primera Divisió després de la renúncia del Reial Betis Futsal

Family Cash Alzira FS assegura la seua participació en la pròxima temporada de la Primera Divisió després de ser assignada la plaça que va deixar vacant el Reial Betis Futsal, que va renunciar a competir.

Cristhian Mosquera confirma el seu traspàs a l’Arsenal entre il·lusió i nostàlgia

El jove central del València, Cristhian Mosquera, confirma el seu imminent traspàs a l'Arsenal. El defensa mostra il·lusió pel seu futur a Anglaterra però expressa tristesa en deixar el club valencià, on es va formar des dels 12 anys.

Mosquera confirma el seu traspàs a l’Arsenal i expressa emocions trobades

El defensa Cristhian Mosquera dona per fet el seu traspàs del València a l'Arsenal, destacant la il·lusió pel canvi al costat de la tristesa per deixar el seu club de tota la vida.

El València prepara una demanda contra el documental ‘Balla, Vini’ per difamació a la seua afició

El València CF prepara accions legals contra el documental 'Balla, Vini' per difondre una imatge perjudicial i falsa de la seua afició. El club busca rectificació rere controvèrsia per acusacions racistes durant un partit.

Carlos Mazón denuncia inconstitucionalitat en el pacte de finançament català que trenca consens de 1978

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, considera que l'acord de finançament amb Catalunya és inconstitucional i trenca el consens aconseguit en 1978.

Troben el cadàver d’un home en aigües de Cap de l’Horta, Alacant

Un cadàver masculí ha sigut trobat surant en la cala de La Palmera, Cap de l'Horta, Alacant. La Policia investiga sense indicis clars de violència.

Vaivé de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana després de la dana del dissabte amb pics de més de 36 graus

La Comunitat Valenciana experimenta fluctuacions en les seues temperatures màximes que aconseguixen els 36,1 graus a Villena, després de la dana del cap de setmana que va afectar València i Castelló.

Cristhian Mosquera acudix a Paterna mentres negocien el seu traspàs a l’Arsenal

El jove defensa Cristhian Mosquera es presenta a la ciutat esportiva de Paterna a l'espera de concretar el seu traspàs a l'Arsenal, amb negociacions actives que podrien deixar ingressos significatius al València.