27.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx

Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx

Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx | Policia Nacional

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx a deu persones, d’entre 19 i 32 anys d’edat, tots ells integrants d’una organització criminal dedicada al cultiu i venda de marihuana a gran escala, la qual actuava per tota la província d’Alacant.

- Advertisement -Telegram València Diari

Després de mesos d’investigació i vigilància el dispositiu policial, va permetre detindre a deu persones per estar presumptament relacionats amb els cultius investigats, tractant-se d’un grup organitzat perfectament estructurat, tots ells homes de nacionalitat albanesa.

Els arrestats disposaven de diversos habitatges i naus industrials repartides per la província d’Alacant que usaven per al cultiu dels estupefaents.

Es van practicar entrades i registres en sis immobles on es van intervindre més de 2.000 plantes de marihuana en avançat estat de creixement i floració, gran quantitat de cabdells secs i preparats per a la seua distribució, diners en efectiu (4.330 Euros) i divers material relacionat amb el cultiu.

Els «cultius indoor» situats a l’interior d’aquests immobles, comptaven amb un sofisticat sistema elèctric compost per diversos transformadors i sistemes de llums que afavorien el creixement de les plantes, tot això connectat il·legalment al fluid elèctric, la qual cosa suposa, a més d’un greu risc per a la seguretat de l’edifici, una despesa econòmica per a la comunitat de veïns o contribuents.

La investigació va ser duta a terme per agents del grup d’estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de Policia Nacional d’Elx.

Els arrestats van ser posats a la disposició de diferents Jutjats d’Instrucció en Funcions de Guàrdia de diverses localitats Alacantines, per delictes de contra la salut pública, pertinença a Grup Criminal i defraudació de fluid elèctric, ordenant-se l’ingrés a la presó de tres d’ells.

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.