26 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

Conducció temeraria a Tenerife

En les últimes hores s’ha fet viral un vídeo d’un nou cas de conducció temerària a Tenerife. Es tracta d’un enregistrament en la qual es pot escoltar una dona que increpa des del seu cotxe a un altre conductor per anar frenant la seua marxa quan circulava en els voltants de la rotonda de Tíncer.

- Advertisement -Telegram València Diari

“Tu estàs boig? Que vaig amb un xiquet“, és el primer que se li sent dir a la dona en el vídeo, mentre el conductor de l’altre cotxe tanca la seua finestreta i represa la seua marxa. Després d’això, el vehicle de l’home increpat es col·loca davant de les persones que realitzen l’enregistrament i s’inicia així una espècie de persecució que acaba finalment en la col·lisió de tots dos vehicles.

Durant el minut i mig que duren les imatges es pot sentir la dona afirmar que l’home li ha realitzat prèviament diverses frenades, raó per la qual va prendre la decisió de gravar la seua matrícula per a poder realitzar una denúncia posterior. En un moment donat, i després d’accedir a un altre tram de la via, l’home torna a avançar al vehicle, envaint el voral de la dreta, i després d’assegurar-se de col·locar-se novament davant del cotxe des d’on és gravat, torna a frenar en sec, donant lloc a una col·lisió entre tots dos. A pesar que la dona tracta d’esquivar-ho, finalment tots dos vehicles xoquen, moment en el qual el nen que es troba a l’interior del cotxe on es prenen les imatges comença a plorar espantat.

Em fa mal” i “Tinc por“, sembla dir el menor, mentre la càmera enfoca als seus peus, on es poden apreciar cristalls trencats, probablement de la seua finestreta.

Este video s’ha fet viral i les xarxes socials han reaccionat d’esta manera

 

A veure si a aquesta ameba li fiquen un bon pur i li toquen bé la butxaca…
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via

<

>

Alguns NO haurien de conduir en la seua p. Vida.
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via.

<

>

 

No és la primera acció colèrica al volant estos dies en les carreteres canàries. Fa poc, també es va viralitzar un vídeo d’un conductor que es va emportar per davant la barrera de sortida d’un aparcament de Las Palmas de Gran Canaria al no poder pagar amb targeta de crèdit la seva estada en el lloc.

 

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.