27.5 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Detingut un home a València que intentava agredir sexualment a una dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat, després de ser sorprés retenint i traslladant a la força cap a una zona fosca a una dona.

Els fets van ocórrer al voltant de la tres de la matinada del passat dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar en un descampat pròxim al carrer Rio Tajo de la capital del Túria, a un home el qual es cobria el cap amb una gorra negra, agarrant de manera brusca pel maluc a una dona a la qual estava traslladant a pols cap a una zona de poca visibilitat, semblant que ho feia en contra de la seua voluntat.

- Advertisement -Telegram València Diari

Immediatament, els agents es van dirigir cap a l’home donant-li l’alt, moment en el qual, aquest va soltar a la dona, que va començar a requerir als agents en evident estat de nerviosisme, es va desprendre de la gorra i va eixir fugint fent cas omís a les indicacions dels policies.

Ràpidament, un dels agents va eixir a la carrera després del sospitós, aconseguint donar-li abast, escometent l’home en aqueix moment contra l’agent, el qual va poder observar com l’home portava els pantalons descordats i lleugerament baixats, presentant una evident erecció. Després de forcejar amb el sospitós i demanar reforços, ja que el mateix oposava gran resistència i arremetia contra els actuants, els agents van aconseguir reduir-ho.

Una vegada assegurat l’home, i després d’entrevistar-se amb la dona que es trobava plorant i en un gran estat de nerviosisme, els policies van esbrinar, que moments abans, la dona es va creuar amb el sospitós, al qual no coneixia de res, per l’Avinguda dels Tarongers, i este sense mediar paraula la va agarrar fortament alçant-la del sòl contra la seua voluntat arrossegant-la cap a una zona fosca, no soltant-la a pesar que li ho demanava insistentment, tement ser agredida sexualment, fins que ha fet acte de presència la patrulla policial.

Finalment i davant tals fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat.

Últimes notícies

Family Cash Alzira FS s’inscriu per a jugar en Primera Divisió després de la renúncia del Reial Betis Futsal

Family Cash Alzira FS assegura la seua participació en la pròxima temporada de la Primera Divisió després de ser assignada la plaça que va deixar vacant el Reial Betis Futsal, que va renunciar a competir.

Cristhian Mosquera confirma el seu traspàs a l’Arsenal entre il·lusió i nostàlgia

El jove central del València, Cristhian Mosquera, confirma el seu imminent traspàs a l'Arsenal. El defensa mostra il·lusió pel seu futur a Anglaterra però expressa tristesa en deixar el club valencià, on es va formar des dels 12 anys.

Mosquera confirma el seu traspàs a l’Arsenal i expressa emocions trobades

El defensa Cristhian Mosquera dona per fet el seu traspàs del València a l'Arsenal, destacant la il·lusió pel canvi al costat de la tristesa per deixar el seu club de tota la vida.

El València prepara una demanda contra el documental ‘Balla, Vini’ per difamació a la seua afició

El València CF prepara accions legals contra el documental 'Balla, Vini' per difondre una imatge perjudicial i falsa de la seua afició. El club busca rectificació rere controvèrsia per acusacions racistes durant un partit.

Carlos Mazón denuncia inconstitucionalitat en el pacte de finançament català que trenca consens de 1978

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, considera que l'acord de finançament amb Catalunya és inconstitucional i trenca el consens aconseguit en 1978.

Troben el cadàver d’un home en aigües de Cap de l’Horta, Alacant

Un cadàver masculí ha sigut trobat surant en la cala de La Palmera, Cap de l'Horta, Alacant. La Policia investiga sense indicis clars de violència.

Vaivé de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana després de la dana del dissabte amb pics de més de 36 graus

La Comunitat Valenciana experimenta fluctuacions en les seues temperatures màximes que aconseguixen els 36,1 graus a Villena, després de la dana del cap de setmana que va afectar València i Castelló.

Cristhian Mosquera acudix a Paterna mentres negocien el seu traspàs a l’Arsenal

El jove defensa Cristhian Mosquera es presenta a la ciutat esportiva de Paterna a l'espera de concretar el seu traspàs a l'Arsenal, amb negociacions actives que podrien deixar ingressos significatius al València.