26.6 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

Detingut a València per intentar violar a una jove

La xica té 21 anys i és de nacionalitat estadounidenca 

 

Una jove de 21 anys i nacionalitat nord-americana, va ser víctima d'una agressió sexual ahir de matinada després que un xic de 23 anys i natural de Somàlia, l'abordara al portal de la finca quan la jove tornava a casa segons informa 'El Levante – EMV'. Els agents de la Policia Nacional van arrestar al presumpte agressor que va ser sorprés sense pantalons i amb pertinences de la seua víctima en la mà.

- Advertisement -Telegram València Diari

Diverses patrulles de la Policia Nacional van acudir ràpidament al lloc

Els fets van ocórrer entorn de les 3.30 hores d'ahir i va ser la jove qui va cridar al telèfon d'emergències 112, visiblement alterada, dient que un home l'havia violat. Ràpidament van assistir diverses patrulles de la Policia Nacional a la finca situada a la Gran Via Ramón y Cajal de València.

 

 

El presumpte agressor va ser detingut acusat d'un delicte d'agressió sexual

Quan va arribar la Policia, van localitzar al sospitós i seguidament, van trobar a la jove en el replà de l'última planta de genolls, semi nua i en estat de xoc. La xica, amb un atac d'ansietat, va explicar als policies com havien passat els successos i com l'home, es va abalançar sobre ella i va començar a llevar-li la roba, mentre li realitzava tocaments. Després de forcejar amb ell va aconseguir fugir escales amunt, des d'on va poder telefonar als agents. Finalment, la víctima va ser traslladada fins a l'Hospital General de València per fer-li un examen mèdic mentre que el presumpte agressor va ser detingut i acusat d'un delicte d'agressió sexual. 

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.