27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Altres dos menors detinguts per l’assassinat de Samuel Luiz

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Detinguts altres dos menors d’edat presumptament implicats en assassinat de Samuel Luiz el passat cap de setmana a la Corunya. Tots dos són amics dels altres quatre detinguts, sense vinculació prèvia amb la víctima, i un d’ells té antecedents policials, segons avança la Policia Nacional.

Serà el jutjat de menors el que s’ocupe d’ells i no el Jutjat d’Instrucció com ocorre amb la resta d’implicats. Les línies d’investigació continuen obertes pel que no es descarta que en les pròximes hores es produïsquen més detencions.

 

El delegat del Govern, José Miñones, ha agraït el treball de la Brigada Provincial de la Policia Judicial de la Prefectura de Galícia i ha demanat prudència i responsabilitat per a esclarir el cas.

 

A disposició judicial

 

Este mateix matí, quatre detinguts han passat a disposició judicial. Els arrestats, joves d’entre 20 i 25 anys, tots ells residents a la Corunya, han arribat al voltant de les 10.00 hores al Jutjat d’Instrucció número 1 per a prestar declaració.

A tres d’ells, dos homes i una dona, se’ls atribueix el rol d’autor material, cooperador necessari i encoratjadora.

En el lloc han romàs tot el matí a l’espera del que dictamine el jutge. A estes dependències s’han acostat amics i coneguts d’alguns dels detinguts que han insistit que la brutal pallissa “no es va tractar d’un crim homòfob“, sinó que va estar motivada per un malentés amb el telèfon mòbil.

Els investigadors continuen analitzant minuciosament les imatges captades per les càmeres de seguretat de la zona i ja han pres declaració a diversos testimonis.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.