29.5 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

Mor la camerògrafa Draguy Steiner a Benidorm

La reportera i camerògrafa Draguy Steiner ha mort aquesta matinada a Benidorm. D’origen croat però establida a la Marina Baixa des de fa dècades, Steiner va ser camerògrafa d’RTVV durant l’etapa de l’extinta Canal 9, corresponsal de guerra als Balcans i va participar en l’enregistrament de documentals i films al costat del seu marit el també camerògraf i cineasta Luís Fernández conegut com a “Colombo”.

Steiner també era mare de la jugadora olímpica de voleibol de platja Liliana Fernández-Steiner.

- Advertisement -Telegram València Diari

Davant la notícia de la defunció de la periodista audiovisual Draguy Steiner, l’alcalde de Benidorm, Toni Pérez, ha traslladat el seu condol a la família i mostrat les seues condolences, considerant-la “una extraordinària professional, però sobretot una gran dona. Molt proactiva, tenaç i lluitadora, amb les idees sempre molt clares, que més enllà de l’àmbit de la informació i del món audiovisual, amb la seua mirada sempre encertada, va saber buscar la integració de tots en quants projectes es va implicar al llarg de la seua vida, des de l’ajuda i cooperació internacional a l’impuls i la promoció i la pràctica del Voleibol de platja. Una dona molt volguda que deixa un gran buit entre els qui la vam conéixer i la tractem tant a nivell professional com personal, els Mitjans de comunicació i la seua Família, a la qual envie les meues més sentides mostres de respecte i condolences“.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.