25.9 C
València
Dimarts, 8 juliol, 2025

Mor la model i influencer Niece Waidhofer als 31 anys

La model i influencer estatunidenca Niece Waidhofer ha mort amb tan sols 31 anys després d’un llarg temps amb greus problemes de salut mental. Segons el portal TMZ, la jove no aguantava més i va decidir acabar de la manera més abrupta: “S’ha llevat la vida després d’una llarga batalla amb els seus problemes de salut mental (…). Niece parlava obertament amb els seus seguidors sobre els seus problemes de salut mental i fins i tot intentava ajudar a aquells que estaven passant pel mateix que ella”, va expressar la seua família a través d’un emotiu comunicat.

La Policia va trobar el cos després d’acudir a la seua casa de Houston després de rebre una trucada d’un familiar preocupat per l’estat de Niece. A més, els seguidors (4,2 milions en Instagram) també van alertar quan va esborrar quasi totes les fotos del seu compte deixant només tres publicacions.

- Advertisement -Telegram València Diari

La preocupació d’un familiar va fer saltar les alarmes i diversos agents de policia es van personar en el domicili de la model a Houston, Texas. No obstant això, en la llar de Niece només van poder certificar la seua mort. I és que la jove de 31 anys ja hi havia provocació una gran preocupació també entre els seus seguidors, especialment quan va decidir esborrar totes les seues publicacions excepte tres.

Concretament es tracta del seu últim canvi de ‘look’, un vídeo en el qual ix ballant amb el seu gos i una emotiva fotografia amb el seu nóvio. “T’estimaré amb tot el meu cor fins al meu últim alé“, va escriure en aquest últim ‘post’.

Comptava amb més de 4 milions de seguidors i sempre va tindre com a objectiu donar visibilitat i importància a la salut mental, encara que ara ha sigut la seua pròpia malaltia la que l’ha conduïda a la mort.


Niece era bella i amable, sensible i divertida, creativa i talentosa, generosa i compassiva, atenta i desafiadora. Si bé és molt dolorós dir adeu, ens consola saber que s’ha reunit amb el seu pare (que va morir en 2019 per un càncer de pàncrees), els seus tres avis, el seu oncle Rusty i el seu estimat Puff; i que ara és lliure per a ser ella mateixa i, finalment, en pau”, va agregar la seua família.

Cal destacar que Waidhofer estava soltera i no tenia fills, però en una de les tres publicacions que va deixar, que data de fa quasi set anys, apareixia amb un home amb el qual suposadament s’anava a casar.

Una organització sense ànim de lucre en la seua memòria

Els seus afins recorden que sempre va ser “molt oberta amb els seus seguidors sobre les seues lluites, fins i tot volent ajudar als seguidors que també patien“.

La família ha assegurat que crearan una organització sense fins de lucre per a honrar la memòria de Niece Waidhofer i seguir amb el llarg camí que la modele havia seguit en el seu afany per aconseguir la conscienciació sobre la salut mental. Portarà per nom ‘Peace from Niece’ i contribuirà a atorgar subvencions per a la investigació de malalties relacionades amb el benestar mental, ajudant en tot el possible a persones com Niece perquè aquestes desgràcies es produïsquen cada vegada amb menys freqüència.

Últimes notícies

Detingut a València per més de 20 robatoris amb força a Albal i Catarroja

Un home de 40 anys ha sigut detingut a València acusat de realitzar més d'una vintena de robatoris amb força en comerços d'Albal i Catarroja, amb un valor total de quasi 38.000 euros en efectiu sostret.

La Comunitat Valenciana tindrà temperatures més baixes hui abans de tempestes fortes previstes per a demà

Hui en la Comunitat Valenciana les temperatures baixaran lleugerament, especialment a Castelló, abans de l'arribada de tempestes localment fortes en la mitat nord demà.

El punt de control del Pedrís no és eficient per al seguiment d’avingudes com la del 29 d’octubre, segons la CHJ

El Sistema Automàtic d'Informació Hidrològica compta amb un punt de control en la rambla de Poio, però no complix els requisits per a anticipar crescudes i previndre inundacions en zones crítiques.

Tanquen temporalment la piscina municipal de Banyeres de Mariola després d’un acte vandàlic

La piscina municipal de Banyeres de Mariola a Alacant tanca temporalment a causa d'actes vandàlics que van comprometre la seguretat i neteja de l'espai públic.

El Consell i Paiporta impulsen un edifici d’emergències després de la DANA d’octubre

La Generalitat i l'Ajuntament de Paiporta acorden construir un edifici per a emergències que acollirà Policia Local, Protecció Civil i servicis sanitaris, després de les greus inundacions causades per la DANA d'octubre.

Carlos Mazón s’assega recolzat en el congrés del PP i agraïx el suport rebut

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana i líder del PPCV, destaca el suport rebut en el congrés del PP i agraïx les mostres de carinyo. Rebutja acusacions i condemna atacs a seus polítiques.

Sanitat invertix 6,8 milions per a ampliar la flota d’ambulàncies en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha destinat 6,8 milions d'euros per a incorporar 15 noves ambulàncies TNA i una unitat SVB a Peníscola per a millorar l'atenció sanitària, especialment en temporada alta.

El València tanca la venda de Yarek Gasiorowski al PSV per 10 milions i percentatge en futura venda

El València CF està a punt de tancar la transferència del jove central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per aproximadament deu milions d'euros i un percentatge en futures vendes. El defensa de 20 anys, format en la pedrera valencianista i internacional amb Espanya sub-21, s'unix al campió neerlandés que jugarà la pròxima Lliga de Campions.