Un nou vestit de Zara s’esgota en només 6 dies, després d’haver-se reposat diverses vegades

Compartir:

Vestido estampado garzas de Zara, por 29,95 euros

Vestit estampat amb garses de Zara, per 29,95 euros | Zara

 

Quan una famosa o ‘influencer’ llueix una peça, esta acaba convertint-se en un producte estrella i s’esgota en qüestió d’hores. De fet, ja ha passat infinitat de vegades amb les espanyoles Sara Carbonero o Paula Echevarría i amb infinitat de dissenys, sobretot ‘low-cost’, de Zara, Mango, H&M i Primark. Que una famosa es fique roba assequible és un plus perquè estes marques puguen aconseguir vendre molt més.

 

Així doncs, estes peces s’acaben convertint en objectes de gran desig entre el públic, com l’estilisme d’Echevarría on on combinava un vestit morat d’H&M asimètric i uns botins fúcsia. No obstant això, esta última vegada ha succeït una cosa bastant estranya amb una peça de la marca insígnia d’Inditex Zara.

EL MÉS LLEGIT

Mazón s’alça amb la Generalitat, però necessitarà Vox per governar

El Partit Popular aconsegueix doblegar els resultats dels comicis de 2019 i arrabassar al Botànic el Consell després de huit anys al capdavant

Català recupera l’Alcaldia de València

El Partit Popular ha guanyat les eleccions a la capital del Túria amb 13 regidors, però serà necessari els 4 regidors de Vox per governar el cap i casal

Eleccions Municipals 2023: Com consultar els resultats del 28 de maig

Descobreix els resultats de les eleccions municipals 2023. Guia per verificar els resultats oficials i entendre el seu impacte en la teva vida quotidiana.

Un jutjat de València obre una investigació pels insults racistes a Vinicius

La magistrada acorda citar a declarar com a investigats els tres espectadors que van ser detinguts esta setmana per la Policia Nacional