28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

Omar Montes torna a ser notícia: es descontrola el seu concert a Cullera

Dissabte passat es van succeir imatges de joves incomplint les mesures de seguretat en el Medusa Beach Club, a Cullera, durant l’actuació d’Omar Montes.

- Advertisement -Telegram València Diari

Alguns vídeos compartits en xarxes socials mostren com una multitud d’assistents ballaven i cantaven sense mascareta, descontrolats en una gran pista situada enfront de l’escenari.

El festival s’ha reinventat durant la pandèmia per a adaptar la seua activitat als aforaments i les restriccions exigits, per la qual cosa acull actuacions musicals durant els caps de setmana.

Omar Montes va aconseguir que es van vendre ràpidament les 1.000 entrades disponibles i l’expectació per l’actuació era molt elevada entre un públic majoritàriament molt jove.

Segons ha explicat en À Punt NTC el director del Medusa Beach Club, Andreu Piqueras, en el moment que el cantant va eixir a l’escenari es van viure uns “pocs minuts” de “confusió”, on els assistents es van moure ràpidament des de les seues àrees assignades a la part més pròxima a l’escenari, on es van produir aglomeracions.

 

Cal recordar, que Omar Montes es va fer molt conegut per la relació amb Isa Pantoja i la seua aparició constant als programes de televisió de pensa rosa, a més de per participar en realitys.

Fa temps que pareix haver desaparegut de la televisió i que s’ha centrat en la seua carrera musical, però encara així sempre li persegueix la polèmica.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.