La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló devia acollir este mes la vista oral contra la cap d'una trama d'explotació sexual a dones nigerianes amb vudú, però finalment dit judici s'ha postposat fins a març. La dona al capdavant d'esta organització de tracta de dones és una dona nigeriana, de 47 anys, que junt a un company seu feien presumptament nines de drap amb roba amb sang, ungles i pèl per a atemorir a les víctimes. El cas se centra concretament en una sola víctima de l'explotació. La Fiscalia, per una banda demana per a cadascun dels acusats nou anys de presó per captar a la víctima, dir-li en 2014, que vinguera a Espanya a treballar prometent-li un futur millor i a la seua arribada explotar-la sexualment. Quan la dona va arribar a Castelló li van comunicar que havia generat un deute de 50.000 euros que devia tornar exercint la prostitució en el Camí Caminàs, encara que l'afectada no ho volia fer. A la víctima se l'amenaçava amb fer-li vudú si no accedia, dient-li a més que si no ho feia, la seua família en Nigèria patiria les represàlies.
Últimes notícies
Local
San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP
L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.
Successos
Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda
Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.
Opinió
Defender i defensar
Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans
Successos
Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa
Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.
Successos
El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros
El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.
Esports
La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana
La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.
Economia
La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco
La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.
Successos
Carlos Mazón destaca inversió històrica en Bombers Forestals per a reforçar la lluita contra incendis en la Comunitat Valenciana
El president Carlos Mazón anuncia la major inversió pressupostària i dotacional en Bombers Forestals de la Comunitat Valenciana per a la temporada d'incendis amb ampliació de plantilla i modernització de recursos.