26.2 C
València
Dimarts, 8 juliol, 2025

Presó per a un entrenador de futbol d’Alacant per abusar d’un menor

El Jutjat d’Instrucció número 3 d’Alacant, en funcions de guàrdia, ha ordenat presó, comunicada i sense fiança, per a un entrenador d’un club de futbol infantil d’Alacant, en el marc d’una causa oberta per un presumpte delicte d’abús sexual a un menor de 14 anys.

- Advertisement -Telegram València Diari

La detenció es va produir dimarts passat després de la denúncia de la mare de la víctima, que va posar en coneixement de la Policia Nacional que l’acusat de 22 anys presumptament havia realitzat tocaments al menor en el domicili de l’encausat durant el cap de setmana.

També se l’acusa d’un altre delicte de corrupció de menors, després de descobrir la Policia que guardava fotos de contingut pedòfil de més d’un centenar de menors del club on entrenava des de feia diversos anys.

Per això, no es descarta que es puguen presentar noves denúncies. A més de la denúncia de la mare, el club té previst personar-se també com a acusació. El detingut, per part seua, negava totes les acusacions davant del jutge.

Últimes notícies

Detenen a dos hòmens per intentar robar 30.000 euros en una emboscada en carretera a Alacant

Dos individus van intentar robar 30.000 euros a un comercial a Alacant mitjançant una emboscada en carretera mentres transportava els diners en efectiu.

Detingut a València per més de 20 robatoris amb força a Albal i Catarroja

Un home de 40 anys ha sigut detingut a València acusat de realitzar més d'una vintena de robatoris amb força en comerços d'Albal i Catarroja, amb un valor total de quasi 38.000 euros en efectiu sostret.

La Comunitat Valenciana tindrà temperatures més baixes hui abans de tempestes fortes previstes per a demà

Hui en la Comunitat Valenciana les temperatures baixaran lleugerament, especialment a Castelló, abans de l'arribada de tempestes localment fortes en la mitat nord demà.

El punt de control del Pedrís no és eficient per al seguiment d’avingudes com la del 29 d’octubre, segons la CHJ

El Sistema Automàtic d'Informació Hidrològica compta amb un punt de control en la rambla de Poio, però no complix els requisits per a anticipar crescudes i previndre inundacions en zones crítiques.

Tanquen temporalment la piscina municipal de Banyeres de Mariola després d’un acte vandàlic

La piscina municipal de Banyeres de Mariola a Alacant tanca temporalment a causa d'actes vandàlics que van comprometre la seguretat i neteja de l'espai públic.

El Consell i Paiporta impulsen un edifici d’emergències després de la DANA d’octubre

La Generalitat i l'Ajuntament de Paiporta acorden construir un edifici per a emergències que acollirà Policia Local, Protecció Civil i servicis sanitaris, després de les greus inundacions causades per la DANA d'octubre.

Carlos Mazón s’assega recolzat en el congrés del PP i agraïx el suport rebut

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana i líder del PPCV, destaca el suport rebut en el congrés del PP i agraïx les mostres de carinyo. Rebutja acusacions i condemna atacs a seus polítiques.

Sanitat invertix 6,8 milions per a ampliar la flota d’ambulàncies en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha destinat 6,8 milions d'euros per a incorporar 15 noves ambulàncies TNA i una unitat SVB a Peníscola per a millorar l'atenció sanitària, especialment en temporada alta.