27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Quatre detingudes per robar 700 euros en roba en centres comercials i tendes de València

La Policia Nacional ha arrestat a València a quatre dones d'entre 16 i 48 anys per presumptament apoderar-se de diverses peces de roba, amb un valor aproximat de 700 euros, de diverses tendes i centres comercials de la ciutat de València i voltants, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La detenció es va produir al migdia, quan agents de servei en un centre comercial de València van observar a les dones eixir precipitadament d'una tenda i camuflar-se entre altres clients. Els policies van interceptar a dos d'elles i van comprovar que una portava amagat en la zona lumbar un jersei de la tenda d'on eixien.

  

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Últimes notícies

Rototom Sunsplash celebra 30 anys de música i compromís social amb focus a Gaza, la dana i el planeta

El festival Rototom Sunsplash celebra tres dècades combinant reggae amb activisme social, impulsant accions solidàries amb Palestina i abordant temes com la dana, medi ambient i interculturalitat.

Govern valencià advertix que reformes judicials podrien impedir la instrucció de causes actuals

La consellera de Justícia valenciana critica les reformes legals que traslladen funcions de jutges a fiscals i canvien l'accés a la carrera judicial, advertint que podrien impedir investigar causes actuals contra l'Executiu.

Desmantellen punt de cultiu i distribució de marihuana que proveïa Elda i Petrer a Alacant

La Policia Nacional desactiva una plantació de marihuana a Monforte del Cid, Alacant, detenint a quatre persones per tràfic de drogues i altres delictes.

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.