25 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Rescaten a un home ferit i inconscient en un pati d’un edifici en Alacant

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Policia Local ha rescatat esta nit de dijous juntament amb els bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis a una persona, de 64 anys, que per causes que s’investiguen es trobava ferit dins d’un pati de difícil accés en una casa situada en el carrer del Diputat Joaquín Galán de la ciutat.

 

La Central de Radi de la Policia Local d’Alacant ha rebut l’avís cap a les 23.50 hores, alertant de l’existència d’una persona ferida en un pati d’un edifici. Ràpidament, s’han desplaçat fins al lloc dels fets tres unitats de Policia Local pertanyents al Servici Nocturn.

 

La Policia Local ha trobat a un home inconscient que respirava amb dificultat, i per a auxiliar-lo ha demanat assistència sanitària. A demés, s’ha avisat al Servici de Bombers d’Alacant, atés que el ferit es trobava tendit damunt d’un sostre cobrix el pati interior del primer pis, resultant molt complicat el seu accés.

 

Ha caigut en intentar entrar en sa casa

Mentres esperaven l’arribada dels bombers, un agent de Policia Local ha conseguit arribar fins al ferit per a auxiliarlo, i posar-li en la cara una pantalla amb bombona d’oxigen proporcionada pel personal sanitari. Els bombers l’han rescatat finalment i l’han tret amb una llitera de manera segura. Una volta fora, ha sigut traslladat d’urgència per una ambulància fins a l’Hospital General d’Alacant.

 

La Policia Local ha indicat que les primeres investigacions apunten que este home va acabar ferit en tractar d’entrar a l’interior de sa casa, situada en el tercer pis de la finca, a través del pati interior en deixar-se les claus oblidades dins del pis.

Últimes notícies

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.

Carlos Mazón destaca inversió històrica en Bombers Forestals per a reforçar la lluita contra incendis en la Comunitat Valenciana

El president Carlos Mazón anuncia la major inversió pressupostària i dotacional en Bombers Forestals de la Comunitat Valenciana per a la temporada d'incendis amb ampliació de plantilla i modernització de recursos.