32.3 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Troben un quilo de cocaïna dins d’un compartiment ocult en un cotxe en Elx

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han descobert, durant un control d’accés a la ciutat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), un quilo de cocaïna que es trobava ocult en un compartiment dins d’un cotxe. El seu conductor, de 36 anys, ha sigut detingut.

 

En un dispositiu estàtic de control fet per la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Comissaria d’Elx, els agents van donar l’alt a un cotxe a bord del que viatjava un jove, amb la finalitat de fer les comprovacions corresponents, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

 

Després d’inspeccionar el cotxe, els policies van localitzar un compartiment ocult. Dins, van trobar un paquet rectangular perfectament embalat amb la imatge d’un ocell rapaç que contenia un quilo de cocaïna. Els agents van arrestar al conductor com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Registres en tres cases

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx es va fer càrrec de la investigació i els seus agents van fer diferents registres en tres cases propietat del detingut.

 

En estes cases, els policies van localitzar alguns objectes per a analitzar i gran quantitat de diners en metàl·lic que presumiblement tindria relació amb la venda i distribució de les drogues.

 

Els agents continuen amb la investigació per a esbrinar la procedència de la droga intervinguda i no descarten practicar més detencions. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.

Horari confirmat per a la primera jornada de LaLiga EA Sports 2025/26: Vila-real-Oviedo obri la temporada

LaLiga EA Sports 2025/26 inicia la temporada amb el partit Vila-real-Oviedo fixat per al 15 d'agost a les 19.00 hores. València-Reial Societat s'enfronten el 16 d'agost en la mateixa franja horària.