27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Detenen a un xic en Alboraia per exhibicionisme davant de menors

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha detingut a un xic d’uns 30 anys, quan es passejava per la platja dels Peixets del terme municipal, amb actitud exhibicionista.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat ha passat a disposició de la Guàrdia Civil i ha sigut acusat d’un delicte d’exhibicionisme davant menors. Els agents van acudir a la zona després de rebre un gran número de telefonades de famílies que es trobaven per la zona en eixe moment.

 

Els testimonis van alertar de la presència d’un jove nu que en ser increpat responia amb una actitud provocativa tocant-se les seues parts íntimes i fent gestos obscens

 

Un possible trastorn mental

Tal com pareix, el presumpte exhibicionista anava caminant per l’arena en direcció a la platja dels Peixets quan va ser interceptat per tres patrulles de la Policia Local d’Alboraia. A la seua arribada, els agents van cobrir al xic de 30 anys amb una manta que portaven en un dels vehicles policials perquè no cridarà l’atenció.

 

A demés, les autoritats li van demanar que es posarà la mascareta que guardava en una renyonera, com a única vestimenta. Cal destacar que segons han confirmat fonts policials, l’actitud del detingut va ser col·laborativa en tot moment i havia de patir algun trastorn mental per les incoherències que deia. 

 

Després d’identificar al subjecte, els agents es van donar compte que el xic és d’una població de Madrid. Després d’explicar-li la situació va ser traslladat a la reguarda de la Guàrdia Civil i va quedar baix la seua custòdia.

 

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.