29.5 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

Hi ha comentaris en els quals s’ha passat de frenada: la reprimenda de Joaquín Prat

Els col·laboradors debaten sobre el moment en el qual la dona d’Antonio David, Olga Moreno, decideix parlar dels seus problemes personals amb la resta de companys de l’illa de ‘Supervivientes’. La filla de Rocío Carrasco defensa a la parella del seu pare i el col·laborador salta: “És una gran supervivent, una bona companya, però hi ha comentaris que s’ha passat de frenada”.

- Advertisement -Telegram València Diari

La jove li demana un exemple al seu company, i este li ofereix un: “Per exemple quan va dir: ’em cague en la seua puta mare“. La filla d’Antonio David explica: “Jo vaig dir que anava a ser la primera persona que eixa frase no la justificaré”.

La jove segueix amb la seua defensa: “Quan jo em vaig anar a ‘Supervivientes’ tothom em va criticar dient-me que jo anava a fer un concurs parlant…”. La col·laboradora afig: “I quan vaig tornar a Espanya va ser segons va vindre l’ona”.

El periodista el rebat: “Rocío, però és que tu sí que ho vas fer, Olga no”.

La neta de la Jurado exposa als seus companys: “Hi ha una diferència molt clara i és que quan jo em vaig anar a ‘Supervivents’, tot això no estava…”. L’ex concursant de ‘Supervivents’ aclareix: “Olga s’ha anat al concurs amb tot este renou ací fora”.

La filla de Rocío Carrasco confessa: “Jo et puc dir amb certesa que allí les hores són mortes i que el teu cap va a 3000 per hora”. I la col·laboradora esclata: “La motxilla amb la qual s’ha anat esta senyora, no és la mateixa amb la qual em vaig anar jo”.

Els col·laboradors continuen pensant que la concursant fa malament a parlar de la seua vida personal a l’illa i la filla d’Antonio David contesta: “També cal entendre que en un moment donat explote“. La jove detalla: “Jo no l’he sentida parlar mal, en este cas, de la meua àvia”. La col·laboradora conclou el seu argument: “Al final està parlant de la seua vida”.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.