26 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

La dura confessió de Bertín Osborne a Paz Padilla

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Bertín Osborne ha parlat de molts temes amb Paz Padilla a ‘Mi casa es la tuya’, “este programa naix de la necessitat de parlar de la mort”, deia el presentador, però també és una “declaració d’amor“, afegia.

A la platja de Zahara de los Atunes, la presentadora ha obert el seu cor i li ha relatat com va ser la seua història d’amor amb Antonio Juan Vidal, al qual va conéixer amb 14 anys ella i ell 17. 

Paz Padilla va ser qui es va declarar i ací va començar la primera part de la seua relació, després ho van deixar i 20 anys després la vida els va tornar a unir. La seua primera ruptura va ser perquè Antonio no entenia això que ella volguera ser artista. Però l’edat et fa veure les coses d’una altra manera.
Bertín Osborne es confessa

Paz Padilla li ha preguntat al seu amic i company què és el que més li pesa en este moment de la seua vida i Bertín no ha pogut ser més sincer amb la seua resposta. “El que més em pesa és tindre l’edat que tinc i no tindre una família amb mi. A mesura que compleixes anys i et sents només…. És molt geperut”, li ha respost Bertín molt seriós.

El presentador va anunciar la seua separació de Fabiola Martínez al començament d’any després de dos dècades junts i, encara que la ruptura ha sigut exemplar, Bertín està molt tocat per la ‘ruptura’ de la seua llar junta la seua esposa i els seus fills xicotets.

“Al llarg de la vida un fica la pota i fa ximpleries. L’edat és responsable de la majoria d’elles, encara que cometem errors fins que la ‘palmamos'”, ha afegit.

La separació de Bertín i Fabiola

 

Si alguna cosa ha caracteritzat la notícia de la separació de Bertín Osborne i Fabiola Martínez és la tranquil·litat que tots dos han demostrat davant la situació.

L’exmatrimoni va anunciar que la seua relació arribava a la seua fi després de diversos mesos fent vides separades. Això sí, sempre units en el que per a ells és l’important i és el bé dels seus fills i el seu propi benestar.

Bertín Osborne ha tingut esta arrancada de sinceritat sis mesos després de començar la seua nova vida i coincidint amb l’arrancada dels enregistraments de ‘Mi casa es la tuya’, un programa en el qual Fabiola sempre va estar molt present durant el seu matrimoni.

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.