Mastodon

Trump publica una imatge del seu intent d’assassinat per a demanar més donacions a la seua campanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

L’expresident d’Estats Units Donald Trump ha publicat en la seua pàgina web una de fotografies que li van fer el dissabte després de patir un intent d’assassinat durant un míting a Pennsilvània i ha aprofitat per a demanar més donacions per a la seua campanya electoral com a possible aspirant republicà a la Casa Blanca.

“Soc Donald J. Trump. No temeu! Sempre us estimaré per recolzar-me. Unitat. Pau. Fer que Estats Units torne a ser gran de nou”, es llig en la pàgina web de l’expresident junt amb una imatge en blanc i negre –però amb la bandera nord-americana en color– en la qual se li observa amb el rostre ensangonat i el puny dret en alt.

Trump va resultar ferit el dissabte durant un acte de precampanya celebrat a Pennsilvània quan un home va realitzar diversos trets contra l’escenari en el qual l’exmandatari es trobava realitzant un discurs. Una de les bales va lacerar l’orella dreta de l’expresident, mentre que un altre dels assistent va morir.

Trump, que encara no ha sigut nomenat oficialment com a candidat republicà per a les eleccions presidencials de novembre, partix com a favorit en gran part de les enquestes enfront del president Joe Biden, que es perfila com a candidat demòcrata davant de la falta d’alternatives encara que algunes figures del partit demanen la seua renúncia..

ÚLTIMES NOTÍCIES