29.7 C
València
Dilluns, 30 juny, 2025

Els hotels de la Comunitat ‘al complet’ en el cim de la temporada turística

Fonts de la patronal hotelera *HOSBEC, amb establiments adherits en la Comunitat Valenciana, informen del primer gran ple turístic des de 2019. I és que totes les previsions s’han complit i els diferents destins de la Comunitat Valenciana penjaran en un ampli percentatge el cartell de complets durant el Pont d’agost que s’inicia demà divendres.

Segons assenyalen, la situació del festiu nacional en dilluns ha afavorit molt els desplaçaments per al pont, sobretot de turisme nacional, i en les dues ultimes setmanes el ritme de reserves no ha parat per al que en el sector es considera “el cim de la temporada turística”.

- Advertisement -Telegram València Diari

Els nivells de previsió d’ocupació hotelera de les diferents destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana són els següents:

Benidorm 91,1%
Costa Blanca 90%
València 92,7%
Castelló 91,2%

Amb aquestes dades consolidades en aquests moments i les reserves d’última hora que estan entrant s’aconseguirà el que denominem “ple tècnic” que és quan un establiment aconsegueix ocupacions per damunt del 94%.

Cal destacar destins com Cullera o Gandia en els quals el cartell de TOT VENUT ja està penjat fa dies, amb espectacles tan atractius com el Medusa Festival que ha posat potes enlaire a tota la costa valenciana.

A més d’Espanya, el 15 d’agost també és festiu en diferents països del nostre entorn. És festa a Bulgària, Suïssa, Alemanya, França, Liechtenstein, Grècia, Croàcia, Itàlia, Luxemburg, Lituània, Portugal, Polònia, Romania i Eslovènia.
Això fa que el turisme internacional també siga molt important en aquest període i els aeroports de la Comunitat Valenciana tornen a viure jornades de rècord en passatgers i operacions.

El president de HOSBEC, Toni Mayor, ha manifestat la seua alegria per aquestes dades, després de quasi 30 mesos de moltíssimes dificultats des que es va iniciar la pandèmia de Covid. “Podem dir que la normalitat ha tornat al comportament del turista espanyol i internacional i que ara viurem els dies més daurats de la recuperació. Els aprofitarem tant per a recuperar els comptes de les empreses com per a retornar la felicitat als nostres turistes” ha indicat Toni *Mayor.

“No ens oblidem que el sector hoteler de la Comunitat Valenciana no sols ha fet un gran esforç durant dos anys per a mantindre la seua estructura empresarial quasi intacta, sense significatives operacions de compra-venda ni situacions financeres sense eixida, sinó que ha aprofitat l’aturada per a continuar transformant la qualitat de la planta hotelera amb inversions que superen els 350 milions d’euros. I això crea progrés, crea economia i crea destí” ha conclòs el president d’aquesta patronal.

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.