18.8 C
València
Dijous, 22 maig, 2025

Les guitarres donades per Alejandro Sanz o Estopa per als afectats reben quasi 7.500 licitacions en 24 hores

MADRID, 2 (EUROPA PRESS)

La subhasta solidària de guitarres signades i donadas per més de 60 artistes com Alejandro Sanz, Arde Bogotá, Estopa, Amaia Montero, Hombres G o Sole Giménez va arrancar diumenge passat 1 de desembre i en 24 hores s’ha arribat quasi a les 7.500 licitacions.

- Advertisement -Telegram València Diari

La iniciativa ‘Guitarres solidàries per la Dana’ donará els beneficis als afectats per la dana que va afectar a zones de la Comunitat Valenciana el passat 29 d’octubre. Les licitacions es realitzen a través de la plataforma ‘Todocolección’, accedint a la pàgina web de la Fundació musicosporlasalud.org, que estarà disponible fins al pròxim 16 de desembre.

Així, els artistes han signat les seues guitarres per a esta iniciativa del locutor musical Tony Aguilar, que donará els beneficis directament als afectats mitjançant projectes per a recuperar plantes baixes ocupades per entitats com a centres de majors, centres de persones amb diversitat funcional i col·lectius musicals, tal com va anunciar el president de Músics per la Salut, Guillermo Giner.

La resta de la llista la conformen Alex Ubago, Alfred García, Alex Márquez, Álvaro de Luna, Andrés Suaréz, Antoñito Molina, Álvaro Mayo, Antonio Orozco, Antonio Carmona, Beret, Carlos Baute, Camilo, Celia Becks, Carlos de Guitarra Viva, Carlos Goñi, Chiara Oliver, Conchita, Dani Fernández, David Otero, Denna, Depol, Fran Perea, Gipsy Kings, Izaro, Isma Romero, Ismael Serrano, Israel Fernández, Javi Chapela, Juanjo Bona, La Oreja de Van Gogh, La La Love You, Lemot, Lérica, Alfonso Aguado de Los Inhumanos, Los Secretos, Marlon, Marlena, Mau y Ricky, Miguel Poveda, Miriam Rodríguez, Nil Moliner, Nerea Rodríguez, Nebulossa, Niño de Elche, Paula Koops, Paul Thin, Pol Granch, Rozalén, Ruth Lorenzo, Ruslana, Salma, Siloé, Sole Giménez, Veintiuno, Violeta Hodar y Viva Suecia.

Per la seua banda, Tony Aguilar ha volgut de nou agrair “la increïble i ràpida resposta” d’estos artistes. “I ara, després d’un mes treballant incansablement en la captació i recollida de guitarres, és quan arriba el moment de la veritat”.

“La subhasta comença i seguisc amb el cor en un puny, pensant en aquest persones que han perdut tot per la DANA i a les quals anem a poder ajudar gràcies a la solidaritat d’estos artistes”, ha destacat en un comunicat.

Últimes notícies

La jutgessa del cas de la DANA qüestiona la proposta d’unificació d’acusacions de la defensa de Salomé Pradas

La jutgessa del Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja qüestiona la proposta d'unificació de més de 40 acusacions en el cas de la DANA, sol·licitada per la defensa de la exconsellera Salomé Pradas, davant la diversitat de postures de les parts involucrades.

Conductor de camió resulta ferit després de caure al barranc de Poio des de la A-3 a València

Un camió es va precipitar al barranc de Poio des d'un pont en l'autovia A-3 a València, deixant ferit al conductor qui va ser traslladat a l'hospital.

Rescaten al conductor després de caiguda de camió al barranc de Poio des de la A-3

Un camió va caure al barranc de Poio des d'un pont de la A-3 a València. El conductor va ser rescatat i atés després de bolcar-se el vehicle.

Mor un home de 65 anys per ofegament en una piscina comunitària de San Miguel de Salinas

Un banyista de 65 anys ha mort en una piscina comunitària de San Miguel de Salinas després d'un episodi d'ofegament confirmat pel Servici d'Urgències.

Carlos Mazón rep al Horneo EON Alacant després del seu històric ascens a la Lliga Asobal

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, rep al Horneo EON Alacant després del seu ascens històric a la Lliga Asobal, aconseguint una fita per al club i la ciutat.

Fiscalia de València arxiva denúncia per suposades teràpies de conversió en col·legis diocesans

La Fiscalia Provincial de València arxiva la denúncia de Compromís sobre presumptes teràpies homòfobes de conversió en col·legis diocesans, sense trobar proves de delicte.

Dones Majors de Pedralba: Homenatge en Murals que Retraten Les seues Vides i Llegat

A Pedralba, València, la pintora Susa Alcántara immortalitza en murals les històries i caràcters de les seues veïnes majors, destacant el seu paper social i llegat cultural.

La Fiscalia de València investiga la filtració de l’àudio clau sobre la DANA del 29 d’octubre

La Fiscalia Provincial de València obri diligències penals després de la denúncia de Aemet per la filtració d'un àudio que revela detalls importants sobre la DANA ocorreguda el 29 d'octubre.