Sofia Suescun i Kiko Jiménez podrien haver trencat

 

Encara que semblava que formaven una de les parelles més estables de la crònica social, Jorge Javier Vázquez ha destapat la caixa dels trons amb una confessió d’allò més inesperada: Kiko Jiménez i Sofía Suescun han trencat.

Mancant confirmació oficial per part dels interessats, ha sigut la mateixa Mayte Galdeano l’encarregada d’enviar-li un missatge al presentador de ‘Sálvame’ en el qual ha revelat que la seua filla i Kiko ja no estan junts.

Després d’un estiu junts en el qual han aprofitat per a viatjar i compartir alguns dels seus moments més divertits en xarxes socials, Kiko i Sofía podrien haver decidit posar punt final a una relació que semblava més que consolidada. Amb poc més de dos anys de relació a la seua esquena, la parella ja tenia molts plans en comú per al futur, tant és així que tots dos havien començat a construir-se una casa a escassos metres l’u de l’altre.

A l’espera que algun dels dos ens compte més detalls sobre el que ha succeït entre ells i si existeix o no possibilitat de reconciliació, la veritat és que Sofía porta quasi un mes sense publicar una fotografia al costat del seu xic en el seu compte d’Instagram.

 

Les reaccions en ‘Sálvame’ davant la notícia de la suposada ruptura

 

La notícia provocava l’estupor entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, encara que no tots estan sorpresos: “No m’estranya”, deia Laura Fa, però Gema López li recordava que segons va comptar el propi Kiko, mai han discutit.

“Com siga veritat cuidat, perquè ací eixirà…”, advertia Jorge Javier, que afegia una mica més sense entrar en els detalls: “Jo no puc dir alguna cosa que em va passar estes vacances, però la persona em va dir per favor no puc explicar-te més…”

 

Relació Sofía Suescun i Kiko Jiménez

 

Des de 2019, Sofía està eixint amb Kiko Jiménez, ex de Gloria Camila. Encara que no hi ha hagut pocs sots en la seua relació (el major d’ells, el badoquege de Kiko amb Estela Grande en ‘GH Vip’ quan esta estava casada amb Diego Matamoros), la veritat és que la parella ha sabut superar-los tots i ara estan millor que mai.

Des que van començar la seua relació, Kiko Jiménez i Sofía Suescun han estat envoltats de polèmiques.

Una situació que l’extronista no va viure amb Gloria Camila -almenys fins que van donar per acabada la seua relació- a pesar que ella sempre ha estat en el focus mediàtic. Mentre l’andalús posava punt final al seu festeig amb la filla de Rocío Jurado i donava inici al seu nou idil·li, l’intercanvi de retrets entre l’exparella es va fer notori i va protagonitzar les principals pàgines de la crònica social.

Ara només toca esperar, per a saber si continuen junts o no. El que està clar és que si han trencat la seua relació segur que es recorren tots els platons de televisió per a guanyar diners amb esta situació.

Últimes notícies

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.

Pérez Llorca diu que no li preocupa el seu futur sinó el dels valencians

Juanfran Pérez Llorca assegura en el debat de política general que no està preocupat per la seua candidatura sinó pel futur dels valencians i defensa els seus anuncis davant les crítiques de l’oposició.

Pradas afirma que no vol tapar ningú i reclama que es conega tota la veritat de la DANA

Salomé Pradas, exconsellera de Justícia i Interior imputada per la DANA de 2024, ha assegurat al Congrés que no vol tapar ningú, tampoc l’expresident Carlos Mazón, i que el seu objectiu és que es conega tota la veritat del que va passar.

Galán reclama a Europa un nou model energètic per reduir la dependència exterior

El president executiu d'Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, ha defensat a València que Europa necessita un nou model energètic per trencar la seua dependència exterior i ha reclamat més inversió en xarxes elèctriques i estabilitat reguladora. L'ex primer ministre italià Enrico Letta ha advertit també sobre la fragmentació europea i el domini nord-americà en banca i intel·ligència artificial.

L’humor de Javier Aguirre conquista Mestalla en la seua presentació

Javier Aguirre s’ha presentat com a nou entrenador del Valencia amb una roda de premsa plena d’humor, proximitat i frases espontànies, mantenint intacta la seua personalitat. El tècnic mexicà ha promés donar-ho tot per revertir la mala dinàmica esportiva de l’equip.

Vox defensa que els acords amb el PP fan als valencians millor i més segurs

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha defensat en el debat de política general que els acords del seu partit amb el PP han millorat la situació dels valencians i han augmentat la seua seguretat, sobretot en matèria d’immigració i vivenda. Ha advertit, no obstant això, que els pressupostos de 2026 només recullen una part del programa de Vox i que aspiren a anar més lluny si governen en solitari.

L’home acusat de matar la seua parella a Benidorm ix de la vivenda després de cinc hores amb la Policia

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm ha abandonat el domicili escortat per la Policia Nacional després de cinc hores dins de la vivenda. La víctima, una dona brasilera de 33 anys, no constava en el sistema Viogén i Benidorm ha decretat un dia de dol i una concentració de condemna.