25.9 C
València
Dissabte, 2 agost, 2025

Álvaro Rodríguez i Mourad asseguren la victòria de l’Elx i estenen la mala ratxa del Getafe en la pretemporada

En una trobada amistosa disputada en el Pinatar Arena de San Pedro del Pinatar, l’Elx va aconseguir una important victòria de 2-1 enfront del Getafe, prolongant la ratxa negativa de l’equip madrileny durant la pretemporada.

Álvaro Rodríguez, futbolista hispà uruguaià que debutava amb la samarreta de l’Elx, va obrir el marcador a penes als tres minuts després d’un servici des de la banda per part de Josan, aportant un inici prometedor per al seu nou equip. Este punt matiner va afavorir a l’Elx, que va prendre les regnes del partit des del principi.

- Advertisement -Telegram València Diari

El Getafe millora el seu joc

Durant els primers minuts, el Getafe, dirigit per José Bordalás, va evidenciar incomoditat i falta de precisió, amb escasses arribades clares a l’àrea defesa per Dituro. No obstant això, a mesura que va avançar el primer temps, el conjunt madrileny va millorar el seu joc, acostant-se a l’empat i demostrant major intensitat.

L’entrada de jugadors com a Llis va revitalitzar al Getafe, qui va començar a rondar la porteria rival amb més perill. Un tret de falta de Arambarri i un intent després d’un servici de cantonada van generar ocasions, encara que finalment l’Elx va aconseguir mantindre l’avantatge fins al descans gràcies a una defensa sòlida i al control de la pilota.

Canvis i domini del Getafe

En la segona mitat, el Getafe va fer diversos canvis buscant revertir la situació. Borja Mayoral va ser l’encarregat d’anotar l’empat a porta buida després d’un error en el rebuig del porter Dituro. A partir d’eixe moment, l’equip madrileny va dominar el joc, pressionant i buscant el gol de la victòria.

L’Elx resisteix i sentència al final

No obstant això, l’Elx, amb la incorporació de diversos canteranos, va mostrar resistència i va saber esperar la seua oportunitat. A cinc minuts del final, Mourad va protagonitzar una jugada definitiva després d’una pilota llarga que la defensa del Getafe no va buidar correctament, encarant al porter David Soria i marcant el gol que va sentenciar el partit.

Conclusió de la trobada

Amb este resultat, l’Elx curta una ratxa negativa en la pretemporada i es mostra més optimista de cara a l’inici de la temporada oficial, mentres que el Getafe prolonga el seu període sense victòries en esta fase de preparació.

Fitxa tècnica:

Elx (2): Dituro; Álvaro Núñez, Affengruber, Bigas, Pétrot; Febas, Aguado, Josan, Rodrigo Mendoza, Germán Valera i Álvaro Rodríguez (Mourad, min. 28). També van jugar en la segona part Pablo Felipe, Barzic, Isma Muñoz, Jairo, Roldán, Ali, Bastida, Dídac i Nordin.

Getafe (1): David Soria; Iglesias, Djené, Diumenges, Davinchi; Arambarri, Mario Martín, Neyou, Ensabonada, Llis i Uche. També van jugar en la segona part Rico, Kiko Femenía, Mayoral, Milla, J. Muñoz, Sancris, Surkov, Alexandrov, Mykyta i Peter Federico.

Gols: 1-0, min. 3: Álvaro Rodríguez; 1-1, min. 53: Borja Mayoral; 1-2, min. 85: Mourad.

Àrbitre: Campos Salinas (Comité murcià). Targeta groga a Neyou del Getafe.

Incidències: Partit amistós de pretemporada disputat en el Pinatar Arena davant uns 700 espectadors.

Últimes notícies

Sis detinguts i gran decomís en operació contra el ‘top manta’ a Alacant

Sis detinguts i abundant material falsificat confiscat a Alacant durant una operació policial contra la venda il·legal ambulant coneguda com a 'top manta'.

Un metge que va tornar de Gaza descriu la devastació i el sofriment infantil després de quatre mesos en la Franja

El metge Raúl Incertis, després de passar quatre mesos a Gaza, relata la greu crisi sanitària, xiquets mutilats i desnutrició, i demana detindre la venda d'armes per a acabar amb el conflicte.

Temperatures aconseguixen els 33 graus a Turís, Carcaixent i Bicorp en iniciar agost en la Comunitat Valenciana

El mes d'agost comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures diürnes que aconseguixen els 33 graus a Turís, Carcaixent i Bicorp, segons dades de Aemet.

Metge relata la seua experiència a Gaza i crida a detindre la venda d’armes per a posar fi al conflicte

Un metge que va treballar quatre mesos a Gaza descriu la devastació de la Franja, el sofriment de xiquets mutilats i la falta de recursos mèdics. Des de València, demana la intervenció internacional per a acabar amb la guerra i la venda d'armes a Israel.

Retencions en eixides urbanes i accessos a zones costaneres l’1 d’agost

L'inici d'agost registra retencions en eixides de grans ciutats i entrades a zones costaneres, especialment a València, Madrid, Barcelona i Andalusia.

Tres polítics dimitixen en deu dies per falsejar els seus currículums a Espanya

Tres polítics espanyols han renunciat als seus càrrecs després de descobrir-se falsificacions en els seus currículums, la qual cosa ha generat un anomenat a la revisió i actualització de dades per part dels partits.

Carlos Mazón exigix al Govern coordinació i compromís per a la reconstrucció després de la DANA a la Comunitat Valenciana

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, insta el Govern central a activar la coordinació i posar a la disposició de la reconstrucció a la figura del comissionat després de nou mesos sense respostes.

Alerta taronja per pluges intenses a l’interior sud de Castelló i nord de València

La Conselleria d'Emergències establix nivell taronja d'alerta per pluges que poden aconseguir els 40 litres per metre quadrat en una hora a l'interior sud de Castelló i nord de València, acompanyades de tempestes, vent fort i graníssol.