‘La casa de papel’ tindrà un ‘spin-off’ protagonitzat per un dels seus millors personatges

La popular sèrie ‘La casa de papel’, tindrà continuïtat en 2023 amb un esqueix que protagonitzarà el personatge de Berlín, interpretat per Pedro Alonso (Vigo, 1971).

Si alguna cosa pot presumir ‘La casa de pape’, és que té un ampli repertori de grans personatges. I encara més important: cadascun té una història particular que ho va portar fins a coincidir amb El Professor. Per descomptat, la narrativa a la qual més se li pot traure joc és a la de Berlín. El susdit ja tenia un historial en el món de la criminalitat abans de planejar un colp al costat del personatge d’Álvaro Morte.

Entrant en terreny de spoilers, Berlín va ser una figura clau durant la primera temporada de la casa de paper. Això sí, per desgràcia va perdre la vida al final. Malgrat l’anterior, va continuar apareixent en posteriors temporades a través de flashbacks que, de fet, ens van permetre conéixer-ho d’una manera més personal. Segurament en la seua pròpia sèrie podrem conéixer un sense fi de detalls interessants sobre una ment mestra dels atracaments.

Netflix, per part seua, torna a deixar clar que està disposada a tirar la casa per la finestra per a continuar reforçant el seu catàleg de produccions originals. Si a la seva mà ja té una mina d’or que té repercussió a nivell mundial, per què desaprofitar-la? No dubtes que en el futur, després de la sèrie de Berlín, veurem més sense-off basats en altres personatges de la casa de paper —de Tòquio, per exemple—.

«Per a entendre el seu final cal començar des del principi. En 2023 arriba ‘l’spin-off de Berlín‘, ha anunciat la plataforma Netflix en una publicació en xarxes socials, acompanyada d’imatges del personatge i amb un missatge en el qual ha assenyalat que «l’univers de ‘La casa de papel’ continua».

 

 

La notícia coincideix amb estrena aquest divendres 3 de desembre dels cinc últims capítols de la seua cinquena temporada, en els quals es resoldran el colp al Banc d’Espanya.

Segons han avançat els creadors de la sèrie, Álex Pina i Esther Martínez Lobato, durant la roda de premsa, els episodis estaran carregats «d’adrenalina i molts girs», però també aprofundiran en l’aspecte més «sentimental i emocional» del Professor, Denver, Lisboa, Estocolm i la resta de la banda.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.