Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Joe Pérez Orive, un dels membres del jurat d´’OT’, és pare de trigèmins

 

Quan es van fer públics els noms dels membres que formarien part del jurat de ‘Operación Triunfo’ van ser moltes persones les que van predir que el paper de Joe Pérez Orive seria sens dubte molt semblat al que exerceix actualment Risto Mejide, tal com relata ‘Semana’.

Només veure la primera gala, es va poder confirmar que Joe és clar i concís. Té grans coneixements musicals i deixa les debilitats personals fóra del plató en el qual setmana rere setmana es busca al guanyador d’una prometedora carrera en el món de la música i l’espectacle.

En el seu moment, ja va passar amb Risto i ara Joe rep grans crítiques a través de les xarxes socials per la seua dura forma de tractar a voltes a alguns participants del concurs.

Últimes notícies

Arxivades les demandes per presumpte assetjament laboral contra l’alcaldessa de La Vall d’Uixó

La directora dels Coves de Sant Josep retira dos demandes per presumpte assetjament laboral contra l'alcaldessa i l'empresa pública Emsevall. Les parts pacten l'extinció del contracte amb una indemnització de 41.500 euros i el jutjat arxiva el cas.

El València negocia que Awa Fam i Raquel Carrera compaginen la WNBA amb el club

València Basket prepara acords perquè les seues jugadores drafteadas puguen disputar la WNBA sense deixar l'equip, a l'espera del nou conveni de la lliga. El club ajusta el perímetre i actualitza l'estat de diverses jugadores clau.

Cobo crida a blindar la sanitat universal i alerta d’una deriva cap al privat

Tomás Cobo defén protegir la sanitat universal, pública i gratuïta amb més finançament i millors condicions per als metges. Advertix de desigualtat si creix la fugida a la privada.

María Araújo destaca que la part humana és la clau en el projecte del València Basket

La nova pivot subratlla que el tracte a les jugadores va ser decisiu per al seu fitxatge i s'il·lusiona amb el Roig Arena. Demana ambició sense perdre el treball diari.

Mazón anuncia un acord amb Indra que permetrà crear 1.000 ocupacions en 2026

Indra reforçarà la seua activitat estratègica en la Comunitat Valenciana després d'un acord amb la Generalitat. El pla preveu 1.000 ocupacions qualificades durant 2026.

El Vila-real torna al treball sense Gerard Moreno i amb Thomas Partey

L'equip prepara en dos sessions el dol del dissabte davant Osasuna després de la Champions a Londres. Partey es reincorpora després de la seua citació judicial; Gerard seguix al marge

El València Basket estrena passadís de la fama i sala de vídeo tipus cinema en el Roig Arena

El club presenta la seua zona pròpia en el recinte, amb un corredor dedicat als seus referents, gimnàs compartit, pista auxiliar i vestuaris connectats. La nova casa reforça la identitat i millora la logística d'entrenaments i partits.

Catalá llança la primera acceleradora de talent en semiconductors i bonifica el 95% del ICIO en La Marina

València impulsa la primera acceleradora de talent en semiconductors i aplica una bonificació del 95% del ICIO per a noves inversions en el futur hub de La Marina. La mesura busca atraure empreses, ocupació qualificada i consolidar a la ciutat com a pol europeu del xip.