32.4 C
València
Dimarts, 24 juny, 2025

À Punt retransmetrà el dilluns la missa funeral a la Catedral de València per les víctimes de la dana

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

À Punt retransmetrà en directe dilluns que ve 9 de desembre la missa funeral per les víctimes de la dana del passat 29 d’octubre, un acte que se celebrarà a la Catedral de València i que estarà presidit pels reis don Felip VI i donya Letizia.

- Advertisement -Telegram València Diari

La missa serà oficiada per l’arquebisbe de València, Enrique Benavent, i la programació especial d’À Punt començarà a les 18.45 hores, quan connectarà amb la Catedral, on hi haurà dos posicions de directe per a sentir l’ambient de les persones congregades amb motiu d’esta celebració litúrgica.

El programa estarà conduït per Silvia Aucejo i comptarà amb els comentaris de Susi Boix. La televisió valenciana donarà “tots els detalls” de la missa i allargarà la retransmissió fins que els monarques abandonen la Catedral, segons ha informat la cadena en un comunicat.

Últimes notícies

Policia Nacional deté a vint persones a València i Gandia durant la Nit de Sant Joan

Durant l'operatiu especial de la Nit de Sant Joan, la Policia Nacional a València i Gandia ha detingut a vint persones i realitzat més de cent actes per drogues i armes.

Incendi a l’Hospital La Fe de València manté a 22 pacients en el Clínic després d’evacuació

Un incendi intencionat en una planta de Psiquiatria de l'Hospital La Fe de València va deixar una víctima mortal i va obligar a evacuar a més de 90 pacients, dels quals 22 romanen ingressats a l'Hospital Clínic.

Avís groc per temperatures màximes de 38° en litoral i interior sud de València este dimecres

L'Agència Estatal de Meteorologia activa avís groc a València per temperatures màximes de fins a 38 graus en el litoral i l'interior sud de la província.

Els Arts clausura el cicle de dansa amb la tragèdia ‘Romeo i Julieta’ de Jean-Christophe Mallot

El Palau de les Arts de València presenta 'Romeo i Julieta', la coreografia de Jean-Christophe Mallot per als Ballets de Montecarlo, amb quatre funcions del 26 al 29 de juny.

Sant Joan a València: 193 Atencions Mèdiques i Gran Activitat Policial a les Platges

La nit de Sant Joan a València va deixar 193 atencions mèdiques, principalment per ferides i intoxicacions, amb un ampli desplegament policial i neteja de platges.

22 pacients de Psiquiatria seguixen a l’Hospital Clínic després d’incendi en La Fe de València

Un incendi intencionat en la planta de Psiquiatria de l'Hospital La Fe de València va deixar una víctima mortal i va traslladar a 22 pacients a l'Hospital Clínic, on romanen ingressats.

La Fiscalia investiga actes vandàlics contra el col·lectiu LGTBI a Gandia en cas de delictes d’odi

La Fiscalia ha obert diligències penals després de la denúncia per actes vandàlics i missatges d'odi contra l'exposició LGTBI a Gandia, impulsada pel PSPV-PSOE.

Carlos Mazón aborda amb agents socials el finançament i la importància del diàleg social en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, es reunix amb patronal i sindicats per a discutir el finançament autonòmic i el respecte al diàleg social en la Comunitat Valenciana.