18.5 C
València
Dimecres, 15 octubre, 2025

Accident de trànsit entre dos vehicles amb atrapats en Sagunt

Accident

L’incident ha provocat que un dels vehicles bolcara | Bombers de València

 

Esta vesprada de dijous, en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), s’ha produït un accident de trànsit amb un total de dos vehicles implicats. A causa d’este incident, com a mínim un dels cotxes ha bolcat.

 

Segons expliquen des del Consorci Provincial de Bombers de València, fins al lloc s’han desplaçat dotacions dels parcs de Sagunt, que s’han vist obligats a rescatar als ocupants en quedar atrapats. També han acudit els servicis mèdics, en concret, una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). Fins al moment es desconeix l’estat de salut de les víctimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ruixats i tempestes es desplacen del litoral a l’interior en la Comunitat Valenciana

Ruixats localment forts amb tempesta afectaran al matí el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant i a la vesprada a l'interior. Vent d'este i temperatures sense canvis.

Espanya sub-21 remunta a Finlàndia amb un gol de Gonzalo en el 92

Espanya sub-21 va voltejar el 0-1 amb punts de Mayenda (88) i Gonzalo (92) per a véncer 2-1 a Finlàndia. Amb tres triomfs, lidera el grup A rumb a l'Europeu 2027.

Les falleres majors de València de 2026 prenen possessió del seu càrrec

Carmen Prades i la xiqueta Marta Mercader són proclamades en el saló de plens i arranca un nou cicle faller. La ciutat les reconeix com a referents culturals.

Mor una britànica de 72 anys en un xoc entre el seu cotxe i una autocaravana en la N-332

Una britànica de 72 anys mor en la N-332 a l'altura de Santa Pola després de col·lidir el seu cotxe amb una autocaravana. L'altre conductor està ferit greu.

Gonzalo culmina la remuntada d’Espanya sub-21 en el descompte 2-1

Espanya sub-21 va voltejar un partit aspre davant Finlàndia amb gols de Mayenda en el 88 i Gonzalo en el 92. El triomf manté el ple i el lideratge del grup A.

Les Falleres Majors de València 2026 prenen possessió a l’Ajuntament

Carmen Prades i Marta Mercader han sigut proclamades Falleres Majors de València 2026 en el saló de plens, en un acte presidit per María José Catalá. El nomenament obri oficialment el nou cicle faller.

Les pluges continuen este dimecres amb remissió lenta i focus al Mediterrani

La inestabilitat persistix per una massa freda en altura i la humitat mediterrània. Hi haurà ruixats menys intensos, amb avisos en punts d'Ebre, litoral valencià i Balears.

Ferran Torrent renúncia al Premi dels Lletres Valencianes per la deriva amb el valencià del Consell

L'escriptor comunica per carta a Carlos Mazón que renúncia al Premi dels Lletres Valencianes. Argumenta una deriva institucional menys respectuosa amb el valencià.