743 contagis nous i 5 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dimecres, 9 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 743 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, 5 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.543 en total.

 

Dels 743 casos nous, 91 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 245 en la d’Alacant i 407 en la província de València. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 29.293 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 468 persones, 3 més que en les últimes hores. D’elles, 67 es troben ingressades en UCI, 4 menys que ahir. Respecte de les altes, 428 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 30.424 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 54 residències de majors, dos més que ahir: 4 en Castelló, 16 en la província d’Alacant i 34 en la de València. A demés, també hi ha casos en 5 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 2 en Alacant i 2 en València; i en 5 centre de menors: 1 en Castelló, 3 en Alacant i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 29.293

  • Castelló: 91 nous (3.113 en total).
  • Alacant: 245 nous (9.179 en total).
  • València: 407 nous (16.994 en total).
  • Sense assignar: 0 nous (6 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.543

  • Castelló: 0 nous (230 en total).
  • Alacant: 3 nous (531 en total).
  • València: 2 nous (782 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.192 | 359 | 64
  • Alcoi: 608 | 129 | 117
  • Castelló: 1.316 | 411 | 85
  • Dénia: 794 | 392 | 21
  • Elda: 654 | 58 | 57
  • Elx: 781 | 121 | 13
  • Elx – Crevillent: 601 | 90 | 13
  • Gandia: 813 | 330 | 29
  • La Marina Baixa: 1.232 | 201 | 112
  • La Plana: 936 | 108 | 101
  • La Ribera: 919 | 164 | 38
  • Manises: 1.150 | 258 | 70
  • Orihuela: 559 | 142 | 24
  • Requena: 556 | 43 | 77
  • Sagunt: 518 | 107 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 861 | 196 | 46
  • Torrevieja: 809 | 166 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.617 | 334 | 70
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.856 | 456 | 89
  • València Dr. Peset: 2.320 | 712 | 80
  • València Hospital General: 2.566 | 695 | 142
  • València La Fe: 2.101 | 470 | 100
  • Vinaròs: 453 | 68 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 820 | 395 | 42
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.

Tete Morente retorna l’aire a l’Elx amb un gol decisiu davant el Mallorca

Tete Morente va tornar a marcar un gol decisiu per a l'Elx quasi dos anys després i va donar la victòria davant el Mallorca, un triomf vital en la lluita per la permanència en LaLiga.

La CEV aplaudix la rebaixa fiscal als hidrocarburs però reclama major rapidesa

La patronal valenciana valora la baixada de la fiscalitat dels hidrocarburs i de l'IVA com una resposta adequada a l'impacte de la guerra a Orient Mitjà, però considera que les mesures arriben lentes i es queden tales per a sectors com el transport.

Els 13 últims gols d’Hugo Duro han donat 30 punts vitals al València

Els últims 13 gols d'Hugo Duro han generat 30 punts per al València, reflex del seu pes decisiu com a màxim golejador en la present temporada de Lliga.

València multiplica per sis les ordes de tancament de vivendes turístiques il·legals

L'Ajuntament de València ha elevat a 449 la mitjana anual d'ordes de cessament de vivendes turístiques il·legals i manté una moratòria de llicències mentres prepara una regulació permanent per a limitar la saturació turística.