743 contagis nous i 5 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dimecres, 9 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 743 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, 5 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.543 en total.

 

Dels 743 casos nous, 91 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 245 en la d’Alacant i 407 en la província de València. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 29.293 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 468 persones, 3 més que en les últimes hores. D’elles, 67 es troben ingressades en UCI, 4 menys que ahir. Respecte de les altes, 428 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 30.424 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 54 residències de majors, dos més que ahir: 4 en Castelló, 16 en la província d’Alacant i 34 en la de València. A demés, també hi ha casos en 5 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 2 en Alacant i 2 en València; i en 5 centre de menors: 1 en Castelló, 3 en Alacant i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 29.293

  • Castelló: 91 nous (3.113 en total).
  • Alacant: 245 nous (9.179 en total).
  • València: 407 nous (16.994 en total).
  • Sense assignar: 0 nous (6 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.543

  • Castelló: 0 nous (230 en total).
  • Alacant: 3 nous (531 en total).
  • València: 2 nous (782 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.192 | 359 | 64
  • Alcoi: 608 | 129 | 117
  • Castelló: 1.316 | 411 | 85
  • Dénia: 794 | 392 | 21
  • Elda: 654 | 58 | 57
  • Elx: 781 | 121 | 13
  • Elx – Crevillent: 601 | 90 | 13
  • Gandia: 813 | 330 | 29
  • La Marina Baixa: 1.232 | 201 | 112
  • La Plana: 936 | 108 | 101
  • La Ribera: 919 | 164 | 38
  • Manises: 1.150 | 258 | 70
  • Orihuela: 559 | 142 | 24
  • Requena: 556 | 43 | 77
  • Sagunt: 518 | 107 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 861 | 196 | 46
  • Torrevieja: 809 | 166 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.617 | 334 | 70
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.856 | 456 | 89
  • València Dr. Peset: 2.320 | 712 | 80
  • València Hospital General: 2.566 | 695 | 142
  • València La Fe: 2.101 | 470 | 100
  • Vinaròs: 453 | 68 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 820 | 395 | 42
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fiscalia demana substituir la condemna a l’acusat d’enaltiment gihadista per la seua expulsió d’Espanya

La Fiscalia ha demanat en l'Audiència Nacional canviar la possible condemna a un acusat d'enaltiment gihadista per la seua expulsió d'Espanya. Al·lega que ja existia una orde administrativa prèvia, que la pena sol·licitada no supera els sis anys i que l'acusat manca d'arrelament.

El TSJCV confirma 2,5 anys a un multireincident per robar un televisor i menjar a Vila-real

El Tribunal Superior valencià ha ratificat dos anys i mig de presó per a un home amb antecedents per sostraure menjar i un televisor en un local de Vila-real. La condemna inclou indemnitzar pels danys en finestres i encara pot recórrer-se en cassació.

L’Elx prepara la visita del Mallorca amb les absències de John, Héctor Fort i Da Silva

L'Elx ha treballat amb les absències de John Chetauya i Héctor Fort, mentres que André da Silva ha sigut dosificat. El davanter lusità no està descartat per al dissabte.

La Fiscalia s’ha oposat a excarcerar a Ábalos i Koldo abans del juí pel cas de les màscares

La Fiscalia s'ha oposat al fet que José Luis Ábalos i Koldo García isquen de presó abans del juí del 7 d'abril pel cas de les màscares, en apreciar risc de fugida. Anticorrupció al·lega la proximitat de la vista, la gravetat de les penes sol·licitades i l'absència de traves concretes per a preparar la defensa des de presó.

Pérez Llorca desfilarà en el segon dia de l’Ofrena de les Falles de València

Pérez Llorca participarà este dimecres en l'Ofrena de les Falles amb Marqués de Zenete i serà el primer cap del Consell a fer-ho. La cita reunirà 130.000 participants en dos dies.

El camp assumix fins a 100 milions de sobrecost per la guerra: 4 milions setmanals en la Comunitat Valenciana

El sector agrari ja suporta fins a 100 milions d'euros de sobrecost per la guerra, amb pujades del 28% en gasoil i de més del 40% en fertilitzants. AVA-Asaja xifra 4 milions setmanals en la Comunitat Valenciana.

El València CF complix 107 anys entre la baralla per la permanència i el Nou Mestalla

El club celebra el seu 107 aniversari amb el focus a assegurar la permanència i en l'avanç del Nou Mestalla. La situació és més còmoda que en cursos previs, però encara exigix resultats.

Marcelino avisa: l’impacte de Matarazzo ha sigut immediat i la Real incomoda moltíssim

Marcelino va destacar l'efecte immediat de Matarazzo en la Reial Societat i va advertir sobre la seua pressió i transicions abans del dol del divendres. Va confirmar la baixa de Ayoze i que Gerard està llest per a ser titular.