26.6 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Educació demana dades als centres per a iniciar la vacunació del Covid-19 en els col·legis valencians

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Conselleria d’Educació, Cultura i Deport ha enviat una carta als centres educatius del territori valencià en la que sol·licita dades sobre el número de personal per a planificar adequadament el procés de vacunació.

 

L’organització inclou al personal docent adscrit, d’administració i servicis, d’atenció educativa, auxiliar de conversa, de pràctiques i treballadors externs que tenen contacte directe i habitual amb l’alumnat, com a treballadors de neteja, monitors de menjador i personal de cuina.

 

En l’escrit, la Conselleria sol·licita als centres que quantifiquen el número de persones que corresponen a cadascun d’ells. A demés, demana diferenciar, d’una banda, les persones amb data de naixement anterior a l’1 de gener de 1966 (majors de 55 anys) i, per un altre, aquelles amb data de naixement igual o posterior a l’1 de gener de 1966 (menors de 55 anys).

 

Un formulari disponible des d’este dilluns

Per este motiu, els directors dels centres hauran d’accedir a un formulari en línia, des d’este dilluns i fins dimecres que ve 3 de març a les 14.00 hores, a on hauran de precisar estes dades. Este imprès contindrà el codi de centre i el número de persones que correspon a cadascun d’ells.

 

Per a calcular el número de persones que correspon a cada centre educatiu, es comptabilitzarà, en primer lloc, el personal docent adscrit en el centre que treballe en este moment. També ho farà el que estiga en incapacitat temporal. Per contra, no es computaran les persones que estan en comissió de servicis fora d’eixe centre, en servicis especials o en excedència.

 

En segon lloc, el personal d’administració i servicis (administratiu, auxiliar de gestió, auxiliar de servicis, subaltern, ajudant de manteniment, personal de cuina i de neteja) i el personal d’atenció educativa (fisioterapeuta, personal educador d’educació especial i d’educació infantil, personal tècnic de gestió de suport de llengua de signes, treballadors socials).

 

Inclouen al personal de conversa i de pràctiques en el procés de vacunació

En este aspecte, la Conselleria establix que es computarà el personal adscrit en el centre que treballe en eixe moment, així com el que estiga en incapacitat temporal.

 

Finalment, Educació també inclou al personal auxiliar de conversa i de pràctiques i al personal extern que presta servicis per al centre i que té contacte directe i habitual amb l’alumnat.

 

Este últim bloc està conformat pel personal treballador de l’empresa de neteja, monitors de menjador i personal de cuina, treballadors del servici de bar-cafeteria i empleats de l’empresa de transport (conductors, monitors i acompanyants). Este últim cas es comptabilitzarà únicament quan el centre educatiu siga el destí final del trajecte, precisa l’escrit.

 

Segona fase: introduir les dades personals

Amb totes estes dades, Educació organitzarà el procés de vacunació en els llocs determinats per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

En una segona fase, la Conselleria sol·licitarà informació de les persones comptabilitzades en cada centre, per al que, durant la segona setmana de març, hauran d’introduir-se en un nou mòdul dades com el DNI, nom i cognoms, any de naixement, SIP, municipi i telèfon mòbil de tot el personal comptabilitzat pel centre.

 

Posteriorment, es comunicarà el lloc i l’hora a la que ha d’acudir tot el personal per a procedir a la seua vacunació.

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 27,4% al maig en la Comunitat Valenciana fins a 1.726 noves societats

Al maig, la Comunitat Valenciana va registrar un augment del 27,4% en la creació de societats mercantils, aconseguint 1.726 noves empreses, segons dades de l'INE.

Resident cancel·la la seua participació en FIB i Morriña Festival per connexió amb fons KKR i denúncies sobre drets humans

L'artista porto-riqueny Resident cancel·la la seua actuació en els festivals FIB i Morriña després de descobrir la seua vinculació indirecta amb el fons d'inversió estatunidenca KKR, al qual acusa de donar suport a empreses vinculades amb violacions de drets humans en Palestina.

Fortes pluges causen acumulació de 62 l/m² a Almenara i afecten el sud de Castelló

La Plana Baixa a Castelló ha registrat una tempesta intensa amb acumulació de 62 l/m² a Almenara. Aemet manté avisos per pluges i tempestes a la regió i recomana precaució a la població.

Donades d’alta després de l’incendi a València les persones ateses per inhalació de fum

Les setze persones ateses per inhalar fum en un incendi a València van ser donades d'alta després de rebre atenció mèdica en diversos hospitals.

Ruixats i tempestes localment fortes afecten la mitat nord de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana presenta cel nuvolós amb possibles ruixats i tempestes localment fortes en la mitat nord. Les temperatures fluctuen i el vent bufa moderat.

Thierno Barry s’acomiada del Vila-real abans del seu esperat traspàs a l’Everton anglés

Thierno Barry s'acomiada del Vila-real després d'una temporada destacada i es prepara per a un traspàs pròxim als 32 milions d'euros a l'Everton. El davanter agraïx el suport rebut i destaca la seua evolució sota l'entrenador Marcelino.

Controlen l’incendi que va obligar a desallotjar cent vivendes en l’avinguda de València

Bombers controlen un incendi en un comerç de l'avinguda del Port a València que va obligar a desallotjar un centenar de vivendes. Catorze persones van ser ateses per inhalació de fum.

Denuncien desaparició de 20 vehicles sinistrats per la dana a València i possible comerç il·legal de peces

L'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València denuncia davant la justícia la desaparició o sostracció d'una vintena de vehicles danyats per la dana de València. S'investiga una possible comercialització il·legal de peces i la falta de control dels ajuntaments.