28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

Obert el termini d’admissió dels cicles de Formació Professional fins al 29 de maig

Els cicles de Formació Professional del municipi ja han obert el procediment d’admissió fins al pròxim 29 de maig. Les persones interessades poden realitzar l’adscripció i matrícula a través de https://portal.edu.gva.es/telematricula/ i obtindre més informació mitjançant la secció del departament d’Educació de la pàgina web de l’Ajuntament de Sagunt.

Els cicles formatius de cada centre es poden consultar en la seua pàgina web: IES Jorge Juan, https://mestreacasa.gva.es/web/iesjorgejuan; IES Camp de Morvedre, https://www.iescamp.es/; IES Eduardo Merello, https://portal.edu.gva.es/iesemerello/es/inicio/; IES Clot del Moro: https://mestreacasa.gva.es/web/4600773600; IES María Moliner, https://portal.edu.gva.es/iesmariamoliner/es/inici/; IES Secció Clot del Moro, https://mestreacasa.gva.es/web/iesjaumesagunt.

- Advertisement -Telegram València Diari

Per a este pròxim curs la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha concedit tres nous cicles formatius a centres d’FP del municipi de Sagunt. En concret ha sigut autoritzada la seua implantació en l’actual Institut Jorge Juan, futur CIPFP, per al període escolar 2021-2022.

Els cicles nous oferits són els següents: Cicle formatiu Emergències Sanitàries

(Grau Mitjà amb 2.000 hores de la Família Professional: Sanitat) https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/FRACVC0hANWa/content/ciclo-formativo-emergencias-sanitarias;  Cicle formatiu Condicionament físic (Grau Superior 2.000 hores de la Família Professional: Activitats Físiques i Esportives) https://ceice.gva.es/es/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/FRACVC0hANWa/content/acondicionamiento-fisico i, finalment, el Cicle formatiu: Comerç internacional plurilingüe reforçat (Grau Superior 2.000 hores de la Família Professional: Comerç i Màrqueting)  https://ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/publicador-ciclos/-/asset_publisher/fracvc0hanwa/content/ciclo-formativo-comercio-internacional-loe-.

El regidor d’Educació de l’Ajuntament de Sagunt, José Manuel Tarazona, ha indicat sobre l’inici d’estos nous cicles formatius que «aquesta setmana és l’admissió en els nostres cicles d’FP. Per això, us recordem que si voleu més informació, teniu a l’abast, la pàgina de la nostra III Fira de la FP que continua oberta perquè pugueu informar-vos, així com també en els mateixos instituts».

D’altra banda, ha assenyalat que «també hem de dir que tindrem nous cicles formatius, en concret tres en l’IES Jorge Juan, que com sabreu serà un dels nostres futurs Centres Integrats de Formació Professional amb l’objectiu de cobrir necessitats laborals i productives de manera efectiva per al desenvolupament socioeconòmic de la nostra comarca, a més de respondre a les necessitats laborals en l’àmbit de la salut, l’esport, el comerç i la logística. Som una Ciutat Educadora». També ha agraït «tot l’esforç de la Conselleria d’Educació per la seua confiança amb Sagunt per a dinamitzar l’FP».

També hi ha habilitada més informació en la web de la III Fira de l’FP de Sagunt: https://firafpsagunt.es/, amb l’objectiu de contribuir a la informació i orientació de l’alumnat i les famílies dels cicles formatius d’FP i ensenyaments de règim especial que es realitzen a Sagunt.

Una altra eina de consulta és https://portal.edu.gva.es/fpvalenciana/ on s’informa què i on es pot estudiar i a quina professió es pot accedir posteriorment amb estos estudis amb moltes possibilitats d’ocupació futura.

D’altra banda, també es pot consultar en els següents enllaços la guia d’orientació educativa Què pots fer després de 4t d’ESO? adaptada al present curs acadèmic, i que té com a finalitat orientar l’alumnat en la presa de decisions sobre l’elecció dels seus futurs itineraris formatius acadèmics o professionals: https://www.sagunto.es/media/je5hoj5m/quadern-orientaci%C3%B3-que-pots-fer-despres-eso-2022.pdf i https://www.sagunto.es/va/ajuntament/arees-i-serveis/cultura-i-educacio/educacio/guies-didactiques/.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.