12.6 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Aïllats 100 reclusos de la infermeria de la presó de Picassent per coronavirus

 

Al voltant d’un centenar de presos interns en la infermeria de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), estan aïllats després de detectar-se un cas positiu de coronavirus en esta zona de la presó. Ara, els reclusos han d’estar en quarantena fins a tindre els resultats de les PCR.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la zona d’infermeria ha quedat totalment tancada. El que més preocupa a la presó de Picassent és que, precisament, els reclusos que s’ubiquen en infermeria són els més vulnerables al coronavirus, ja que allí estan els que tenen alguna malaltia o patologia.

 

Junt als reclusos, també hi ha huit treballadors del mòdul d’infermeria que estan en quarantena. A demés, en la zona de les dones també s’han detectat altres dos casos positius de coronavirus, i altres sis funcionaris d’eixa part també estan confinats fins a obtindre els resultats de les proves PCR.

Últimes notícies

Detingut un veí d’Elda pel robatori de 2.000 metres de cable en municipis d’Albacete

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí d'Elda com a presumpte autor del robatori de 2.000 metres de cable de coure de l'enllumenat en quatre municipis d'Albacete. També se li atribuïx el furt de 40 litres de gasoil en Bonete.

Detingut un veí d’Elda per robar 2.000 metres de cable d’enllumenat en quatre pobles d’Albacete

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí d'Elda acusat de sostraure 2.000 metres de cable de coure de l'enllumenat públic en quatre municipis d'Albacete i de furtar 40 litres de gasoil.

Detingut un pròfug lituà en l’aeroport d’Alacant quan anava a arreplegar a uns familiars

Un lituà de 30 anys amb una OEDE per robatori amb violència ha sigut arrestat en l'aeroport d'Alacant-Elx quan anava a arreplegar a uns familiars. Ja ha passat a l'Audiència Nacional per a tramitar el seu lliurament.

El BOE publica el cessament a petició pròpia de Mazón com president de la Generalitat

El BOE publica el cessament a petició pròpia de Carlos Mazón com president de la Generalitat Valenciana després de la seua dimissió del dilluns. Romandrà en funcions fins que PP i Vox acorden substitut.

La Policia desmantella la primera cèl·lula del Tren de Aragua a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a 13 membres del Tren de Aragua i ha desmantellat la seua primera cèl·lula assentada a Espanya. L'operació Interciti ha inclòs registres en quatre províncies i el tancament de dos laboratoris de tusi.

Espanya creix en estudiants internacionals i la universitat privada gana pese

Espanya ha augmentat un 70% els seus estudiants internacionals en huit cursos i ja suposen l'11% del sistema. La universitat privada concentra més matrícules ordinàries.

El cap de setmana arranca amb pluges i continuarà fresc i ventós en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana inicia el cap de setmana amb el risc de ruixats i tempestes entre el divendres a la vesprada i el dissabte. El vent serà protagonista i el diumenge tendirà a buidar amb temperatures encara fresques.

Turisme incrementarà un 36% en 2026 el pressupost per a la promoció de la gastronomia valenciana

La Conselleria de Turisme augmentarà en 2026 un 36% la inversió en la marca l'Exquisit Mediterrani fins a 3 milions, amb accions dins i fora d'Espanya. El reforç es recolza en què un de cada tres visitants tria el destí per la seua cuina.