Alerta groga per vent a la Comunitat i ratxes de fins a 100 km/h a Castelló

 

Amb el pas dels dies continua bufant el vent amb força a la Comunitat Valenciana. És per això que l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) té activada l’alerta groga a diferents zones de la Comunitat per als pròxims dies.

 

Des de les 0.00 hores de hui dijous fins a les 0.00 hores de demà divendres l’avís groc afectarà l’interior sud de Castelló, l’interior nord i sud de València, així com l’interior i el litoral nord d’Alacant. Les ratxes podran arribar als 80 km/h, amb vent de component oest (ponent).

 

També per a hui dijous queda activada l’alerta groga al litoral nord i sud de València, per vents de 70 km/h, de component oest. El fenomen s’estendrà des de les 6.00 hores del matí a les 18.00 hores de la vesprada.

 

Situació per a divendres

Demà divendres continua la presència del vent, amb avisos en l’interior i la costa. Des de les 9.00 hores del matí de divendres fins a les 0.00 hores de la mitjanit de dissabte a diumenge, l’avís groc per vents de fins a 80 km/h afectarà novament l’interior sud de Castelló, l’interior nord i sud de València, a més de l’interior i el litoral nord d’Alacant.

 

Així mateix, Aemet pronostica fenòmens costaners a les zones de litoral. Des de les 6.00 hores de divendres fins al dissabte a les 8.00 del matí hi haurà vent de component sud-oest (llebeig) amb força 7, i ones de 3 a 4 metres.

 

A la costa castellonenca els fenòmens costaners s’esperen des de demà divendres a les 21.00 hores fins a les 0.00 hores de dissabte, amb vent de l’oest de força 7 tant al litoral nord com al litoral sud de la província.

 

Al litoral nord i sud de València l’avís groc per fenòmens costaners començarà també a les 21.00 hores de la nit de demà divendres, i s’estendrà fins a les 0.00 hores de la mitjanit del dissabte al diumenge.

 

Alerta taronja a Castelló per al dissabte

Dissabte s’activaran noves alertes. L’interior nord de Castelló també tindrà vents de 80 km/h des de la mitjanit fins a migdia, de 0.00 a 12.00 hores del dissabte. Així mateix, l’interior nord de Castelló tindrà alerta groga per vents de fins a 80 km/h des de les 0.00 hores de la mitjanit de dissabte, que es convertirà en alerta taronja, amb vents de fins a 100 km/h, a partir de les 12.00 del migdia d’eixe mateix dia. Aquesta alerta taronja arribarà fins a la mitjanit de dissabte a diumenge.

 

Per últim, el dissabte també hi haurà fenòmens costaners. L’avís groc queda fixat des de les 15.00 hores de dissabte fins a la mitjanit, i afectarà el litoral nord tant de Castelló com d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.

Tete Morente retorna l’aire a l’Elx amb un gol decisiu davant el Mallorca

Tete Morente va tornar a marcar un gol decisiu per a l'Elx quasi dos anys després i va donar la victòria davant el Mallorca, un triomf vital en la lluita per la permanència en LaLiga.

La CEV aplaudix la rebaixa fiscal als hidrocarburs però reclama major rapidesa

La patronal valenciana valora la baixada de la fiscalitat dels hidrocarburs i de l'IVA com una resposta adequada a l'impacte de la guerra a Orient Mitjà, però considera que les mesures arriben lentes i es queden tales per a sectors com el transport.

Els 13 últims gols d’Hugo Duro han donat 30 punts vitals al València

Els últims 13 gols d'Hugo Duro han generat 30 punts per al València, reflex del seu pes decisiu com a màxim golejador en la present temporada de Lliga.

València multiplica per sis les ordes de tancament de vivendes turístiques il·legals

L'Ajuntament de València ha elevat a 449 la mitjana anual d'ordes de cessament de vivendes turístiques il·legals i manté una moratòria de llicències mentres prepara una regulació permanent per a limitar la saturació turística.