16 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Almàssera acull un cicle de contacontes infantil durant tot este any

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’Ajuntament d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat que des d’este divendres, 29 de gener, la Regidoria de Cultura del municipi ha posat en marxa un nou programa cultural per a 2021. 

 

Es tracta d’un cicle de contacontes que oferiran l’últim divendres de cada mes per al públic infantil que tindrà lloc en la Biblioteca Municipal d’Almàssera, a càrrec de Rebombori Cultural.

 

L’objectiu d’este programa és acostar els contes i fomentar la passió per la cultura en les persones jóvens. Cal destacar que mentres dure l’actual situació i les restriccions vigents, els contacontes estaran disponibles de forma virtual al canal de ‘Youtube’ del consistori d’Almàssera, a on el públic podrà reproduir-los des del seu llançament durant 7 dies.

 

Entra al següent enllaç i descobrix el primer dels contes infantils. El primer dels contacontes és ‘Peus Negres‘, que tracta sobre el fenomen de la migració a la nostra societat. «Som habitants del món, formem part de la humanitat i valors com la solidaritat i la tolerància han d’estar en la base de la nostra educació», és el lema d’este primer contacontes.

 

Últimes notícies

Rescat de bombers a un senderista de 69 anys amb fractura de fèmur a l’Alfàs del Pi

Un senderista de 69 anys ha estat rescatat per bombers a l'Alfàs del Pi després de patir una fractura de fèmur durant una caminada. Els equips de rescat van utilitzar un helicòpter per traslladar-lo a un centre hospitalari.

L’impacte de la tempesta de dijous: 1.432 rajos en la Comunitat Valenciana, majoria a la Serrania

La tempesta de dijous a la Comunitat Valenciana va deixar 1.432 rajos, amb la majoria a la Serrania. Destaquen 1.018 rajos a València, 360 a Castelló i 54 a Alacant.

Centenars de fidels i visitants es reuneixen a Santa María la Major per acomiadar el Papa Francesc

Més de 600 persones s'apropen a la Basílica de Santa María la Major a Roma per rendir homenatge al Papa Francesc, mentre el nou Papa Lleó XIV és escollit. Així mateix, les religioses i joves dels voltants reconeixen l'impacte de Francesc en les seues vides.

Cortocomenius Lança la XIX Edició: Fomentant el Talent Audiovisual Valencià

La XIX edició de Cortocomenius obre les inscripcions i busca potenciar els cineastes valencians a través d'esdeveniments, seccions diferenciades i un compromís amb la cultura audiovisual local.

L’Ajuntament de València encarrega 20 caixes de pètals de rosa per a la processó de la Mare de Déu dels Desemparats

Per a la pròxima processó de la Mare de Déu dels Desemparats, l'Ajuntament de València ha encarregat 20 caixes de pètals de rosa valenciana, que s'expediran de rosers tradicionals d'Albal, per a acompanyar l'acte. Aquest esdeveniment destacarà els valors de les tradicions locals i el treball dels floricultors.

El Pakistan rebutja les acusacions infundades d’atacs contra l’Índia

El Govern del Pakistan ha rebutjat fermament les acusacions d'atacs indiscrets contra l'Índia, qualificades de infundades i enganyoses. El Ministeri d'Exteriors ha alertat sobre les conseqüències d'aquestes declaracions, demanant moderació a l'Índia.

Un any de l’OPA de BBVA sobre Sabadell: el Govern haurà de decidir pròximament

L'oferta pública d'adquisició (OPA) de BBVA sobre Banc Sabadell compleix un any hui. La decisió del Govern és clau per a l'examen de l'operació, que pot tenir implicacions significatives per al sector bancari espanyol.

Ascens de Temperatures a la Comunitat Valenciana sense Alertes

La Comunitat Valenciana ha experimentat un dia sense alertes meteorològiques, amb cel ras i un augment de les temperatures màximes previstes, tot i que hi ha característiques que podrien provocar ruixats a zones internes durant la vesprada.