23.2 C
València
Dissabte, 2 agost, 2025

Les anàlisis de les aigües en Cullera revelen la incidència del coronavirus en la localitat

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha donat a conéixer els resultats de les últimes anàlisis en les aigües residuals de la localitat. Unes anàlisis que, segons el consistori, han revelat una incidència del coronavirus en la ciutat «molt baixa».

 

L’Ajuntament, a través d’un laboratori homologat, ha fet proves tant en el nucli urbà com en les zones residencials de les seues platges amb la finalitat de certificar si existix presència de Covid-19 en les seues aigües.

 

Els tècnics encarregats d’analitzar estes mostres afirmen que es tracta d’uns «excel·lents resultats», ja que en el nucli urbà no s’ha registrat presència de coronavirus i en la zona més residencial la concentració ha sigut «molt lleu». 

 

Mesures de prevenció

Segons l’Ajuntament, estos resultats «demostren que les polítiques de contenció i prevenció que porta desenvolupant l’administració local estan funcionant». Entre altres, l’Ajuntament de Cullera va recomanar l’ús de la mascareta al marge de poder mantindre la distància social mínima, abans de la seua obligatorietat, i començà a utilitzar drons de vigilància per a controlar les seues platges.

 

És per això que el consistori continuarà aplicant les mesures necessàries i insistix en la necessitat de no baixar la guàrdia per a evitar qualsevol possible propagació en la ciutat, ja que l’èxit per a lluitar contra el virus depén de la responsabilitat individual de tots.

Últimes notícies

Sis detinguts i gran decomís en operació contra el ‘top manta’ a Alacant

Sis detinguts i abundant material falsificat confiscat a Alacant durant una operació policial contra la venda il·legal ambulant coneguda com a 'top manta'.

Un metge que va tornar de Gaza descriu la devastació i el sofriment infantil després de quatre mesos en la Franja

El metge Raúl Incertis, després de passar quatre mesos a Gaza, relata la greu crisi sanitària, xiquets mutilats i desnutrició, i demana detindre la venda d'armes per a acabar amb el conflicte.

Temperatures aconseguixen els 33 graus a Turís, Carcaixent i Bicorp en iniciar agost en la Comunitat Valenciana

El mes d'agost comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures diürnes que aconseguixen els 33 graus a Turís, Carcaixent i Bicorp, segons dades de Aemet.

Metge relata la seua experiència a Gaza i crida a detindre la venda d’armes per a posar fi al conflicte

Un metge que va treballar quatre mesos a Gaza descriu la devastació de la Franja, el sofriment de xiquets mutilats i la falta de recursos mèdics. Des de València, demana la intervenció internacional per a acabar amb la guerra i la venda d'armes a Israel.

Retencions en eixides urbanes i accessos a zones costaneres l’1 d’agost

L'inici d'agost registra retencions en eixides de grans ciutats i entrades a zones costaneres, especialment a València, Madrid, Barcelona i Andalusia.

Tres polítics dimitixen en deu dies per falsejar els seus currículums a Espanya

Tres polítics espanyols han renunciat als seus càrrecs després de descobrir-se falsificacions en els seus currículums, la qual cosa ha generat un anomenat a la revisió i actualització de dades per part dels partits.

Carlos Mazón exigix al Govern coordinació i compromís per a la reconstrucció després de la DANA a la Comunitat Valenciana

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, insta el Govern central a activar la coordinació i posar a la disposició de la reconstrucció a la figura del comissionat després de nou mesos sense respostes.

Alerta taronja per pluges intenses a l’interior sud de Castelló i nord de València

La Conselleria d'Emergències establix nivell taronja d'alerta per pluges que poden aconseguir els 40 litres per metre quadrat en una hora a l'interior sud de Castelló i nord de València, acompanyades de tempestes, vent fort i graníssol.