20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Un anunci sembra la polèmica per fer un spot homòfob i la marca es veu obligada a retirar-lo

 

Aless Gibaja, un influencer conegut per la seua participació en la cinquena edició del reality ‘Gran Hermano Vip‘ i per fer-se viral pels seus “superconsejitos” està en el centre de la polèmica després de protagonitzar el nou anunci de la marca de xocolatines ‘Snickers’

 

Després d’un temps allunyat de la televisió, el seu retorn ha sigut protagonitzant un anunci carregat d’homofòbia. El tema ha incendiat les xarxes socials i ha arribat fins al món de la política. El diputat de ‘Más Madrid’ Iñigo Errejón s’ha banyat sobre l’assumpte en Twitter.  «Hola, Snickers. A mi no em fa gràcia estigmatitzar i riure’s de la ploma. Menys encara en un estiu en el qual es multipliquen les agressions a persones LGTBI».

 

En l’anunci, Aless Gibaja està amb un altre home en un quiosquet de la platja. De sobte, el influencer demana al cambrer un “sexy suc de taronja amb vitamines A, B i C” davant la cara d’esglai del seu company i l’empleat del local que els atén. No obstant això, per a mitigar la ploma de Gibaja, el cambrer li dona un gelat de la marca, que el converteix en una altra persona que compleix amb els cànons heteronormatius de la societat. «Millor?», li pregunta l’acompanyant. «Millor», respon el ‘nou’ Aless Gibaja.

 

La campanya titulada “No eres tu cuando tienes hambre”, ha sigut molt qüestionada en xarxes socials per l’homofòbia i la plumofobia que desprenen les seues imatges, especialment en un moment convuls per a Espanya, que ha vist com s’han incrementat les agressions contra el col·lectiu LGTBI en els últims mesos.

 

Snickers retira el polèmic anunci de xocolatines

Davant les crítiques suscitades pel polèmic anunci, la marca de xocolatines Snickers ha rectificat i ha retirat immediatament un anunci que la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (FELGTB) havia qualificat d’homofòbia en les xarxes socials

 

La FELGTB ha considerat vergonyós i lamentable que hui dia hi haja empreses que continuen prolongant els estereotips i creant discursos que promoguen l’homofòbia i la plumofòbia. Per part seua, la responsable d’Igualtat, irene Montero, es pregunta en un altre tuit a qui li pot semblar una bona idea utilitzar l’homofòbia com a estratègia comercial. “La nostra societat és diversa i tolerant. Tant de bó aprenguen a ser-ho també qui tenen el poder per a prendre les decisions sobre el que veiem i escoltem en anunica i pregrmes de TV”, ha afegit la dona de Pablo Iglesias.

 

La marca ha reaccionat ràpidament demanant disculpes i ha retirat immediatament l’anunci. “Lamentem qualsevol malentés i, amb la finalitat d’evitar propagar un missatge que puga ser malinterpretat, procedirem immediatament a eliminar la campanya”, han assegurat fonts de la marca. 

 

 

Últimes notícies

Morant, davant accions legals de Gómez per injúries: continuaré defenent als valencians

Diana Morant ha respost a l'anunci d'accions legals per injúries de Marciano Gómez assegurant que continuarà defenent els drets dels valencians. La líder del PSPV-PSOE exigix investigar les presumptes irregularitats vinculades a Ribera Salut i critica la falta de reacció del Consell.

La consellera d’Educació tendirà la mà als sindicats per a pactar el màxim de millores

Carmen Ortí es compromet a escoltar les organitzacions i activa una taula de negociació que arranca el 10 de febrer, amb focus en millores per al professorat.

El Govern recorrerà la Llei d’Acompanyament valenciana per retallades en drets LGTBI

El Govern ha anunciat que presentarà abans que acabe febrer un recurs contra la Llei d'Acompanyament del Consell per restringir drets LGTBI. Entitats i Diana Morant han recolzat el pas i l'han descrit com un escut per al col·lectiu

Redó alerta que el negacionismo de l’extrema dreta està alimentant la violència

La ministra d'Igualtat ha vinculat l'auge del negacionismo i del discurs d'odi amb un increment de la violència i ha assenyalat repunts a Andalusia i la Comunitat Valenciana.

CCOO denuncia impagaments: professors sense cobrar des de novembre i nòmines incompletes

CCOO ha denunciat impagaments i nòmines incompletes en l'educació pública valenciana des de novembre. Educació replica que només hi ha 15 incidències tècniques a Alacant.

MClan, La Fúmiga i El Diluvi lideren el Maror Festival a la Vila Joiosa al juny

La tercera edició del Maror Festival se celebrarà el 26 i 27 de juny a la platja de la Antoneta, a la Vila Joiosa, amb MClan, La Fúmiga i El Diluvi al capdavant. El cartell suma bandes de pop i rock, DJs i una zona gastronòmica; les entrades ja estan disponibles en marorfest.com.

Sanitat diagnostica 66 casos de mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha diagnosticat 66 dones afectades per mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana. L'actualització del protocol i noves ferramentes reforcen la prevenció i el seguiment.

El Suprem obliga a Ábalos i Koldo a comparéixer en persona en l’audiència preliminar del cas Koldo

El Suprem ha rebutjat que José Luis Ábalos i Koldo García seguisquen per videoconferència l'audiència preliminar del dia 12 i els obliga a acudir en persona. La providència arriba després de revisar els seus escrits i informes mèdics i antecedix a l'acte que obrirà la via al juí, previsiblement a l'abril.