27.4 C
València
Dimecres, 20 agost, 2025

Arriba a València Bive, el nou servici de subscripció i venda de bicicletes de Cabify

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Cabify, la companyia espanyola de mobilitat, ha implantat en València Bive‘, el seu nou servici de subscripció a llarg termini de bicicletes a on l’usuari disposarà del vehicle en propietat amb una quota mensual a partir de 29,95 euros en funció del model, que pot cancel·lar-se en qualsevol moment, i que inclou el manteniment anual, diferents modalitats de segur incloent robatori, i descomptes per a moure’s en Cabify. A demés, també oferix la possibilitat de compra.

 

Sobre este tema, la responsable d’operacions de Bive, Marta d’Eusebio, ha destacat que no volen «suplantar» altres servicis que ja existixen en València, sinó que presenten esta plataforma «complementària per a fomentar una ciutat sostenible i saludable». El servici està operatiu des d’este mateix dilluns i disposa del suficient volum per a donar resposta a la demanda de la ciutat.

 

També ha explicat que els avantatges del servici, que ja funciona en Madrid, és que oferix un lloguer de llarga duració per a ús exclusiu del client que puga cancel·lar-se quan vulga. A demés, a través de l’app li indica la millor ruta per a desplaçar-se per la ciutat, a on poden estacionar la bici de manera «segura i responsable» i oferix una xarxa de tallers socis per a «mantindre-la a punt».

 

Hi ha 3 models de bici diferents

Els usuaris de València podran adquirir tres models diferents de bicicletes, dos d’elles elèctriques, entre les que destaca el model Bive Chamberí, i una plegable, la BH Eivissa Pro. El preu oscil·la entre els 29,95 al mes d’una bici mecànica i plegable als 54,95 d’una elèctrica.

 

Bive ha arribat a un acord amb la startup valenciana Tuvalum perquè els usuaris puguen provar les bicicletes, recollir-les o reparar-les en el seu taller sense cap cost addicional, sempre que siguen subscriptors de Bive.

 

Cabify ha integrat este nou servici en la seua app mitjançant el botó de ‘Pedalar’ que apareix en la pantalla principal i permet a l’usuari aprofitar el seu compte per a començar a usar Bive. Punxant sobre este botó l’usuari podrà adquirir una bicicleta en només 6 clics, decidint el model, la forma de pagament i el lloc de recollida. En menys de 24 hores, pot tindre el vehicle a la seua disposició, amb tot inclòs.

Últimes notícies

Detingut a València per incendi en vivenda que va causar intoxicació a huit persones

La Policia Nacional arresta a un home per un incendi en un pis de Orriols, València, que va provocar intoxicació de huit persones, quatre hospitalitzades.

Detingut a València el presumpte autor d’un incendi que va deixar huit intoxicats

La Policia va detindre a un home per provocar un incendi en una vivenda del barri Orriols a València, que va causar intoxicació a huit persones, quatre hospitalitzades.

Pluges intenses en la Comunitat Valenciana deixen fins a 10,6 l/m² mentres les màximes aconseguixen quasi 34 graus

Les pluges van registrar 10,6 litres per metre quadrat a Altura en només 4 hores, en una jornada on les temperatures màximes van fregar els 34 graus a Alacant.

Huit persones afectades per inhalació de fum en incendi domèstic a València

Un incendi en un pis de València ha deixat huit persones ateses per inhalar fum, quatre d'elles hospitalitzades, entre elles dos menors.

El Vila-real confirma la compra del central Renato Veiga al Chelsea per 24,5 milions fixos

El Vila-real ha tancat la transferència del defensa central Renato Veiga del Chelsea per 24,5 milions d'euros fixos i fins a 5 milions en variables, com a reforç urgent per al seu defensa en LaLiga.

Sis persones reben atenció per inhalar fum rere incendi en vivenda de València

Sis persones van ser ateses després d'inhalar fum en un incendi ocorregut en una vivenda en el barri Orriols de València. El foc ja va ser controlat i s'avalua l'estat d'altres vivendes afectades.

La Generalitat Valenciana rebutja la proposta del Govern per a condonar part del seu deute autonòmic

La Generalitat Valenciana rebutja la proposta del Govern central de condonació parcial de deute per considerar erroni el càlcul i que no respon a les necessitats reals de la regió.

Iker Losada jugarà cedit en el Llevant fins a final de temporada amb opció preferencial de compra

El mediapunta Iker Losada, jugador del Reial Betis, serà cedit al Llevant fins a juny de 2026 sense clàusula de compra però amb opció preferencial per a un possible traspàs futur.