29.7 C
València
Dilluns, 30 juny, 2025

A presó una xarxa de narcotraficants que actuava en Castelló

Imagen de archivo de un agente de la Guardia Civil junto a un vehículo oficial

Agentes de la Guàrdia Civil han detigut a una xarxa de narcotraficants | València Diari

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Una xarxa de narcotraficants colombians ha sigut condemnada a una pena de 24 anys de presó per l’Audiència Provincial de Castelló, acusats de dedicar-se a la distribució de cocaïna per tota la província. L’organització venia droga tant en els carrers com en cases. 

 

La investigació va començar en gener del 2013 quan els agents de la Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) van pillar a un dels membres amagant dos paquets de droga dins d’un cotxe, en el que dins de cada un hi havia 1 quilogram i estaven valorats en 72.148 euros, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Van continuar estudiant el cas i van registrar la casa de la cap de l’organització, una dona de 43 anys, a on van trobar 628 euros obtinguts de la venda de drogues. A demés, van confiscar un paquet amb 200 grams de cocaïna, valorat en 11.705 euros. 

 

També actuaven amb armes

Després de registrar la casa de la cap de la banda, van continuar buscant en les vivendes d’altres bandes, en les que encontraven cocaïna, però també armes, com una pistola semiautomàtica, que va ser confiscada. 

 

La Policia Nacional, durant les investigacions, va vore que existia una connexió entre tots ells, ja que van descobrir que parlaven amb expressions i paraules claus, després de què foren autoritzats per a registrar els seus mòbils. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.

L’Associació de Víctimes de la DANA del 29 d’octubre exigix veu i justícia en Les Corts

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 compareixerà en Les Corts per a exigir que els familiars de les víctimes tinguen veu en la investigació sobre la gestió de l'emergència i per a organitzar actes commemoratius.