Conduïx un patinet amb un menor de 4 anys i xoca contra un cotxe en Castelló

Uns peus sobre un patinet elèctric

Ni el conductor ni el menor duien casc | València Diari
 

La Policia Local de Castelló investiga a un veí de la ciutat per conduir sense permís de circulació un patinet elèctric considerat com un ciclomotor, ja que es tracta d’un vehicle que pot arribar a la velocitat de 45 km/h. L’home podria haver comés un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, l’investigat portava amb ell a un menor de 4 anys i cap dels dos duia casc ni cap peça de roba reflectant. A demés, es va passar un cediu el pas en el carrer de Bejís quan va abandonar el carril bici per a incorporar-se a la carretera. Durant esta incorporació imprudent va xocar amb un cotxe, model Peugeot 206. A pesar de que cap dels dos individus, ni el xiquet ni el conductor, han resultat ferits i el cotxe només ha patit danys menors.

 

Es tractava d’un patinet elèctric que, per les seues característiques, devia estar matriculat i assegurat. A demés, la persona que el conduïa també estava obligada a tindre el carnet de conduir. Amb tots estos fets, el veí de Castelló podria ser jutjat per un delicte contra la seguretat viària. 

 

Actualment, la Direcció General de Trànsit (DGT) encara està conformant una normativa relativa als patinets elèctrics, el mitjà de transport de moda. Però fins el moment, existix una instrucció transitòria que establix com han d’actuar els usuaris, ajuntaments i agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.

Santa Cecília de Cullera triomfa en la Secció d’Honor del Certamen ‘Ciutat de València’

La Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera s’ha emportat el primer premi i la menció d’honor de la Secció d’Honor del 138 Certamen Internacional de Bandes de Música Ciutat de València, amb 352 punts, en una edició dominada per bandes valencianes.

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.