Conduïx un patinet amb un menor de 4 anys i xoca contra un cotxe en Castelló

Uns peus sobre un patinet elèctric

Ni el conductor ni el menor duien casc | València Diari
 

La Policia Local de Castelló investiga a un veí de la ciutat per conduir sense permís de circulació un patinet elèctric considerat com un ciclomotor, ja que es tracta d’un vehicle que pot arribar a la velocitat de 45 km/h. L’home podria haver comés un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, l’investigat portava amb ell a un menor de 4 anys i cap dels dos duia casc ni cap peça de roba reflectant. A demés, es va passar un cediu el pas en el carrer de Bejís quan va abandonar el carril bici per a incorporar-se a la carretera. Durant esta incorporació imprudent va xocar amb un cotxe, model Peugeot 206. A pesar de que cap dels dos individus, ni el xiquet ni el conductor, han resultat ferits i el cotxe només ha patit danys menors.

 

Es tractava d’un patinet elèctric que, per les seues característiques, devia estar matriculat i assegurat. A demés, la persona que el conduïa també estava obligada a tindre el carnet de conduir. Amb tots estos fets, el veí de Castelló podria ser jutjat per un delicte contra la seguretat viària. 

 

Actualment, la Direcció General de Trànsit (DGT) encara està conformant una normativa relativa als patinets elèctrics, el mitjà de transport de moda. Però fins el moment, existix una instrucció transitòria que establix com han d’actuar els usuaris, ajuntaments i agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.