Conduïx un patinet amb un menor de 4 anys i xoca contra un cotxe en Castelló

Uns peus sobre un patinet elèctric

Ni el conductor ni el menor duien casc | València Diari
 

La Policia Local de Castelló investiga a un veí de la ciutat per conduir sense permís de circulació un patinet elèctric considerat com un ciclomotor, ja que es tracta d’un vehicle que pot arribar a la velocitat de 45 km/h. L’home podria haver comés un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, l’investigat portava amb ell a un menor de 4 anys i cap dels dos duia casc ni cap peça de roba reflectant. A demés, es va passar un cediu el pas en el carrer de Bejís quan va abandonar el carril bici per a incorporar-se a la carretera. Durant esta incorporació imprudent va xocar amb un cotxe, model Peugeot 206. A pesar de que cap dels dos individus, ni el xiquet ni el conductor, han resultat ferits i el cotxe només ha patit danys menors.

 

Es tractava d’un patinet elèctric que, per les seues característiques, devia estar matriculat i assegurat. A demés, la persona que el conduïa també estava obligada a tindre el carnet de conduir. Amb tots estos fets, el veí de Castelló podria ser jutjat per un delicte contra la seguretat viària. 

 

Actualment, la Direcció General de Trànsit (DGT) encara està conformant una normativa relativa als patinets elèctrics, el mitjà de transport de moda. Però fins el moment, existix una instrucció transitòria que establix com han d’actuar els usuaris, ajuntaments i agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU