Conduïx un patinet amb un menor de 4 anys i xoca contra un cotxe en Castelló

Uns peus sobre un patinet elèctric

Ni el conductor ni el menor duien casc | València Diari
 

La Policia Local de Castelló investiga a un veí de la ciutat per conduir sense permís de circulació un patinet elèctric considerat com un ciclomotor, ja que es tracta d’un vehicle que pot arribar a la velocitat de 45 km/h. L’home podria haver comés un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, l’investigat portava amb ell a un menor de 4 anys i cap dels dos duia casc ni cap peça de roba reflectant. A demés, es va passar un cediu el pas en el carrer de Bejís quan va abandonar el carril bici per a incorporar-se a la carretera. Durant esta incorporació imprudent va xocar amb un cotxe, model Peugeot 206. A pesar de que cap dels dos individus, ni el xiquet ni el conductor, han resultat ferits i el cotxe només ha patit danys menors.

 

Es tractava d’un patinet elèctric que, per les seues característiques, devia estar matriculat i assegurat. A demés, la persona que el conduïa també estava obligada a tindre el carnet de conduir. Amb tots estos fets, el veí de Castelló podria ser jutjat per un delicte contra la seguretat viària. 

 

Actualment, la Direcció General de Trànsit (DGT) encara està conformant una normativa relativa als patinets elèctrics, el mitjà de transport de moda. Però fins el moment, existix una instrucció transitòria que establix com han d’actuar els usuaris, ajuntaments i agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.