Conduïx un patinet amb un menor de 4 anys i xoca contra un cotxe en Castelló

Uns peus sobre un patinet elèctric

Ni el conductor ni el menor duien casc | València Diari
 

La Policia Local de Castelló investiga a un veí de la ciutat per conduir sense permís de circulació un patinet elèctric considerat com un ciclomotor, ja que es tracta d’un vehicle que pot arribar a la velocitat de 45 km/h. L’home podria haver comés un delicte contra la seguretat viària.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, l’investigat portava amb ell a un menor de 4 anys i cap dels dos duia casc ni cap peça de roba reflectant. A demés, es va passar un cediu el pas en el carrer de Bejís quan va abandonar el carril bici per a incorporar-se a la carretera. Durant esta incorporació imprudent va xocar amb un cotxe, model Peugeot 206. A pesar de que cap dels dos individus, ni el xiquet ni el conductor, han resultat ferits i el cotxe només ha patit danys menors.

 

Es tractava d’un patinet elèctric que, per les seues característiques, devia estar matriculat i assegurat. A demés, la persona que el conduïa també estava obligada a tindre el carnet de conduir. Amb tots estos fets, el veí de Castelló podria ser jutjat per un delicte contra la seguretat viària. 

 

Actualment, la Direcció General de Trànsit (DGT) encara està conformant una normativa relativa als patinets elèctrics, el mitjà de transport de moda. Però fins el moment, existix una instrucció transitòria que establix com han d’actuar els usuaris, ajuntaments i agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.