Un conductor borratxo fuig de la Policia en Castelló amb el seu fill, de 4 anys, en el cotxe

Un home conduïx a gran velocitat

El conductor va pegar a fugir en ser sorprés per una patrulla de paisà | Pixabay

Un conductor borratxo ha pegat a fugir, amb el seu fill de 4 anys en el cotxe, en ser sorprés per una patrulla de paisà en Castelló. L’home anava pel camí de la Quadra del Borriolenc quan una patrulla de paisà va vore que conduïa de forma sospitosa i posà les sirenes per a avisar-lo de què parara.

 

La reacció del conductor, segons informa ‘Mediterráneo’, en lloc de parar, ha sigut donar-li a l’acelerador i pegar a fugir pel Raval Universitari. Fins i tot, ha arribat a xocar amb altres vehicles i ha estat a punt d’atropellar a diferents vianants, que passejaven per la zona en eixos moments.

 

Finalment, la Policia l’ha pillat entrant en el pàrquing de sa casa i li ha fet la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat de 0,61 mg per litre d’aire respirat, més del doble de la taxa màxima permesa (0,25 mg/l). Per este motiu, el conductor està sent investigat per un delicte contra la seguretat viària, per conduir begut i de forma temerària.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.

Anabel Alonso rebrà el Pi d’Honor 2026 en la 24 Mostra de Teatre de l’Alfàs

Anabel Alonso rebrà el Pi d'Honor 2026 el 29 de març en la 24 Mostra de Teatre de l'Alfàs del Pi. El municipi aprofitarà el festival per a presentar L'Alfàs 2026. Any Cultural

Jarillo-Herrero demana ambició i risc perquè Espanya atraga als millors científics

El físic del MIT reclama un sistema més meritocràtic, amb salaris competitius i carreres estables, per a captar talent global i fer ciència de primer nivell.

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.