Un conductor borratxo fuig de la Policia en Castelló amb el seu fill, de 4 anys, en el cotxe

Un home conduïx a gran velocitat

El conductor va pegar a fugir en ser sorprés per una patrulla de paisà | Pixabay

Un conductor borratxo ha pegat a fugir, amb el seu fill de 4 anys en el cotxe, en ser sorprés per una patrulla de paisà en Castelló. L’home anava pel camí de la Quadra del Borriolenc quan una patrulla de paisà va vore que conduïa de forma sospitosa i posà les sirenes per a avisar-lo de què parara.

 

La reacció del conductor, segons informa ‘Mediterráneo’, en lloc de parar, ha sigut donar-li a l’acelerador i pegar a fugir pel Raval Universitari. Fins i tot, ha arribat a xocar amb altres vehicles i ha estat a punt d’atropellar a diferents vianants, que passejaven per la zona en eixos moments.

 

Finalment, la Policia l’ha pillat entrant en el pàrquing de sa casa i li ha fet la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat de 0,61 mg per litre d’aire respirat, més del doble de la taxa màxima permesa (0,25 mg/l). Per este motiu, el conductor està sent investigat per un delicte contra la seguretat viària, per conduir begut i de forma temerària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.