Un conductor borratxo fuig de la Policia en Castelló amb el seu fill, de 4 anys, en el cotxe

Un home conduïx a gran velocitat

El conductor va pegar a fugir en ser sorprés per una patrulla de paisà | Pixabay

Un conductor borratxo ha pegat a fugir, amb el seu fill de 4 anys en el cotxe, en ser sorprés per una patrulla de paisà en Castelló. L’home anava pel camí de la Quadra del Borriolenc quan una patrulla de paisà va vore que conduïa de forma sospitosa i posà les sirenes per a avisar-lo de què parara.

 

La reacció del conductor, segons informa ‘Mediterráneo’, en lloc de parar, ha sigut donar-li a l’acelerador i pegar a fugir pel Raval Universitari. Fins i tot, ha arribat a xocar amb altres vehicles i ha estat a punt d’atropellar a diferents vianants, que passejaven per la zona en eixos moments.

 

Finalment, la Policia l’ha pillat entrant en el pàrquing de sa casa i li ha fet la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat de 0,61 mg per litre d’aire respirat, més del doble de la taxa màxima permesa (0,25 mg/l). Per este motiu, el conductor està sent investigat per un delicte contra la seguretat viària, per conduir begut i de forma temerària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.