26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Mercadona obrirà les seues primeres botigues a Lisboa

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Mercadona prossegueix amb la seua expansió a Portugal amb l’anunci de l’obertura dels seus primers supermercats en la gran àrea metropolitana de Lisboa, concretament en Setúbal i Montijo, per a 2022, segons ha informat l’ensenya en un comunicat.

 

En concret, la cadena de supermercats ja ha obert el procés de selecció de més de 100 treballadors per a les botigues de totes dues localitats lisboetes, on aposta per la “creació d’ocupació de qualitat”.

 

La companyia presidida per Juan Roig ha recalcat que l’obertura d’aquestes dues noves botigues en el districte de Setúbal representen un “gran pas” en l’expansió de la companyia des que desembarcarà en el mercat lusità.

 

D’altra banda, Mercadona en el seu ‘full de ruta’ d’expansió ha confirmat també l’obertura de nous supermercats en la zona Nord de Portugal per a 2022, que estaran localitzats en Guimarães, Braga i Póvoa de Varzim.

Últimes notícies

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.