Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Cremen set contenidors en diferents carrers de València la passada matinada

Un grup de joves va mantenir en alerta a la policia i als bombers en cremar set contenidors de fem en poc menys de dos hores en la matinada d'ahir en diversos carrers de la ciutat de València. Els autors dels incendis van aconseguir eludir el cèrcol policial que van realitzar diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional en els districtes de Benicalap, Zaidía i Rascanya.

 

La ràpida actuació de dos equips de bombers dels parcs Nord i Campanar va evitar que les flames s'estengueren a diversos cotxes. El primer dels focs es va registrar pocs minuts abans de les dos de la matinada en el número 39 del carrer Poeta Serrano Clavero. Els bombers van rebre a la 1.48 hores l'avís d'un incendi en un contenidor, i sis minuts després, un altre ciutadà va cridar al 112 per a alertar d'un altre foc en un dipòsit de fem en el carrer Domingo Gómez.

 

Altres dos contenidors van cremar entre les 2.15 i 2.20 hores en el número 15 del carrer Fra Pedro Vives i al número 44 del carrer Almassora, respectivament. Després van cremar un altre contenidor a les 2.30 hores.

 

 

Les flames van destruir un altre contenidor al voltant de les 2.30 hores de la matinada en el carrer Molinell, i uns 20 minuts després, els bombers van tornar al carrer Domingo Gómez, concretament al número 25, per a sufocar un altre foc en un dipòsit de fem.

L'últim incendi es va registrar aproximadament a les tres de la matinada en el carrer Alboraia i va destruir també un contenidor de fem. Diverses patrulles van muntar immediatament un cèrcol policial en l'itinerari de fugida dels autors de l'atac incendiari, però no van aconseguir detenir-los.

En la nit del divendres al dissabte, un altre foc intencionat, presumptament, es va saldar amb dos dipòsits de brossa destruïts i un Renault Clio afectat per les flames en el carrer Hugo de Moncada. Eixa mateixa matinada van cremar dos papereres i un contenidor d'obres en la mateixa zona de la ciutat.

Últimes notícies

El València Basket incorpora ratpenats al seu primer equipament per a Europa

El club adapta la seua samarreta taronja per a Europa amb ratpenats en la part superior i manté el nom en el frontal. A la venda des de l'1 d'octubre per 70 euros.

La defensa de Sergio Blasco demana la nul·litat de la causa de l’Hospital General

El juí per les presumptes irregularitats a l'Hospital General arranca amb 11 acusats i la defensa de Sergio Blasco sol·licita anul·lar tot el procediment per investigació prospectiva i proves obtingudes sense autorització.

RTVE retirarà a Espanya d’Eurovisió 2026 si participa Israel i manté el Benidorm Fest

RTVE condiciona la participació espanyola en Eurovisió 2026 a l'absència d'Israel. La corporació confirma que el Benidorm Fest celebrarà la seua quinta edició sense canvis.

Calp decreta tres dies de dol per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament acorda per unanimitat tres dies de dol després de dos accidents mortals que han commocionat la localitat: una bebé de 20 dies i una xiqueta de 4 anys.

La taula de la comissió de la DANA en Les Corts es reunix el dijous per a fixar el calendari de compareixences

La taula de la comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre fixarà este dijous el calendari de compareixences per a l'actual període de sessions. La reunió reactivarà uns treballs pausats a l'estiu i marcats pel pols polític entre els grups.

Protesta en la Universitat d’Alacant exigix la dimissió de Mazón en l’obertura del curs

Unes 150 persones van rebre amb crits i pancartes a la comitiva acadèmica a les portes del Paranimf de la UA. Van increpar al conseller Rovira i l'acte va començar amb lleuger retard, sense incidents.

Els accidents laborals amb bicicletes i patinets es disparen un 400% en nou anys en la Comunitat Valenciana

Bicicletes i patinets ja són el tercer vehicle amb més sinistres laborals amb baixa en la Comunitat, amb 2.981 casos des de 2016. El 91% ocorre in itinere i els dies perduts es multipliquen.

València afronta un dèficit de 133.340 vivendes i mira a l’àrea metropolitana per a créixer

Un informe calcula un dèficit de 133.340 vivendes a la província fins a 2030. L'eixida passa per planificar el creixement en l'àrea metropolitana amb més sòl, densitat i transport àgil.