Mastodon
23.4 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Cristina Pedroche torna a rebre crítiques pel seu físic

Cristina Pedroche no dubta en presumir de la seua silueta. En esta ocasió, la col·laboradora de 'Zapeando' ha anat més enllà i ha encès les xarxes amb una fotografia seva en bikini.

 

La publicació de l'exmodel, com en tantes altres ocasions, ha acabat sent el pretext perfecte per generar polèmica al voltant de la seua figura. I és que, a jutjar pels comentaris, molts dels seguidors de Pedroche han criticat que esta estava excessivament prima.

«T'estàs quedant als ossos»

«Guanya un parell de quilos cristi!», «Tan maca que ets no necessites estar tan summament prima…», «Nena. Que t'estàs quedant als ossos!!!!». Aquests són alguns dels comentaris més destacats dels fans de la col·laboradora televisiva. 

 

La imatge, de fet, parla per si sola. Cristina Pedroche llueix un bikini negre en una piscina coberta al costat del seu marit, el cuiner madrileny David Muñoz, durant el viatge que han fet junts a Hong Kong aquests dies.

 

Pedroche, qui altres vegades ja ha presumit de cos i bikini, ha estat molt criticada. I és que faci el que faci, ja sigui estar prima o una mica més plena, la presentadora no deixa d'estar en el focus de les crítiques.

No m'afecta el que digui la gent

 

Tot i això, Pedroche assegura que no 'afecten les crítiques. Temps enrere l'exmodel va aclarir que aquestes tenien molt poc sentit per a ella mentre, expressament, va penjar més fotografies del seu cos.

  

  

En aquella ocasió, Pedroche va explicar: «Mateixa foto, diferent perspectiva… A la primera em dieu #Pedrocheraspa i a l'altra #Pedrochebalena, però el cert és que a les dues sóc #Pedrochefeliz».

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.