28.3 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Té molta demanda: El producte de Mercadona que has de tindre sí o sí estes festes

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Amb l’arribada de les Festes de Nadal molta gent està preparant els seus àpats familiars. Ara bé, la pandèmia de la Covid-19 ha fet que estes dates tan assenyalades siguen completament diferents de les d’altres anys. Moltes famílies hauran de passar estos dies lluny dels seus éssers estimats. A pesar d’això, els torrons, les gambes, els bombons i el pernil continuaran estant presents en moltes taules.

Des de què va començar desembre, són moltes les grans superfícies que estan posant a la venda productes estrella per a este Nadal. Mercadona és una de les companyies que més treballa en estes dates, i és per això que ho ha encertat posant a la venda un producte que s’està convertint en imprescindible en totes les cases.

 

El dolç que triomfa en Mercadona 

Mercadona ha ampliat el seu assortiment de bombons amb els nous Senzza Cor d’Ametlla, dels que ven 6.000 capses diàries. Les dades de venda són impressionants, i este dolç ja és un producte imprescindible en moltes cases. A demés, molts consumidors creuen que estos dolços substituiran als de les grans marques.

 

Senzza Cor d’Ametlla de Mercadona, amb cobertura de 52% de xocolate negre, estan plens de praliné d’ametlla amb trossets d’ametlla. A demés, els bombons estan embolicats individualment i venen en un estoig de cartó, que permet conservar-los durant alguns dies. Mercadona sempre sorprèn en estes dates amb productes estrella.

 

Si es fa la suma, aproximadament es venen 96.000 bombons individuals, una xifra molt elevada que certifica l’èxit de Mercadona amb este dolç, que a partir d’ara serà capaç de lluitar contra els típics de les grans marques. «El Proveïdor Totaler Chocolates Valor produix en la seua fàbrica de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant) esta varietat que se suma a l’Assortiment Senzza, compost per bombons Negre Avellana, Negre Fondant, Llet praliné i Llet Ametlla», expliquen en la pàgina web de Mercadona.

 

Està clar que Mercadona està apostant molt estos darrers anys amb els seus productes, sembrant fins i tot la por a la competència. La cadena alimentària sap que és una gran alegria vore les últimes dades de vendes d’estos bombons. Molta gent ha anat expressament a Mercadona per comprar Senzza Cor d’Ametlla. L’objectiu dels alts càrrecs de la companyia és que Senzza Cor d’Ametlla es convertisca en el bombó per excel·lència d’estes festes tan assenyalades.

 

A pesar de què este 2020 siga un any complicat, Mercadona és una de les cadenes que més està triomfant. La cadena de Juan Roig vol plantar cara amb el seu Senzza Cor d’Ametlla a Lindor i a Ferrero Rocher. De moment les vendes van bé, vorem si en els pròxims anys estos dolços s’imposen davant les grans marques. 

 

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.