20.3 C
València
Dijous, 29 maig, 2025

Detenen a un veí de Gandia per dur 540 quilograms d’haixix al seu cotxe a l’A-43

La Guàrdia Civil d'Albacete ha detingut a un home de 61 anys veí de Gandia, La Safor, després de trobar en el vehicle que conduïa 18 fardells d'haixix en els quals hi havia un total de 540 quilos d'aquesta substància, en un control per a detectar drogues que s'havia instal·lat en l'autovia A-43 en Villarrobledo.

  

- Advertisement -Telegram València Diari

  

Segons ha informat en una nota de premsa la Comandància de la Guàrdia Civil d'Albacete, l'haixix confiscat té una gran puresa, per la qual cosa s'haurien pogut elaborar més d'un milió de dosi en el mercat il·lícit.

Últimes notícies

Mazón aprova els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport de Vox

El Govern valencià liderat per Carlos Mazón aprova els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport clau de Vox, incorporant les seues propostes. Estos comptes inclouen 2.364 milions per a la reconstrucció després de la dana.

Mazón aconseguix aprovar els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport decisiu de Vox

El Govern valencià, sota el lideratge de Carlos Mazón, aprova els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 gràcies al suport de Vox, el seu exsocio de govern.

Mazón aprova els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport clau de Vox

El Govern valencià liderat per Carlos Mazón aconseguix tirar avant els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport essencial del partit Vox, que aconseguix incloure moltes de les seues propostes.

Mazón aprova els Pressupostos de la Generalitat 2025 amb suport de Vox després d’intensa sessió parlamentària

El Govern valencià liderat per Carlos Mazón aprova els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport de Vox, després d'una llarga jornada de debats en Les Corts Valencianes.

Carlos Mazón aconseguix aprovar els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb suport de Vox

El Govern valencià, encapçalat per Carlos Mazón, aprova els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 amb el suport fonamental de Vox, que inclou diverses de les seues demandes en els comptes públics.

El Govern destina 530 milions per a enfortir la resiliència enfront d’inundacions després de la DANA a València

El Govern presenta un pla amb una inversió de 530 milions per a millorar la resiliència enfront d'inundacions a València després de la DANA, incloent-hi reformes i obres hidràuliques.

El Govern destina 530 milions per a enfortir la resiliència enfront d’inundacions després de la DANA a València

El Govern presenta un pla amb una inversió de 530 milions d'euros per a millorar la resiliència davant inundacions després de la DANA a València, amb reformes, obres hidràuliques i suport a les víctimes.

La reunió preparatòria de la Conferència de Presidents acaba sense acord després de tensions entre Govern i autonomies del PP

La reunió preparatòria de la Conferència de Presidents per al 6 de juny a Barcelona va acabar sense acord. Les autonomies governades pel PP i el Govern discrepen sobre temes i format, especialment en finançament autonòmic i orde del dia.