33.1 C
València
Dijous, 17 juliol, 2025

Detingut un conductor després d’atropellar a un pare i els seus dos fills a Xàbia

Un greu accident de trànsit ocorregut en l’Avinguda de la Llibertat a Xàbia (Alacant) ha deixat a un pare i els seus dos fills menors d’edat ferits després de ser atropellats per un conductor de 50 anys que va ser detingut per la Guàrdia Civil.

Els afectats són una família de nacionalitat francesa que va resultar amb diversos traumatismes després de ser envestits per un vehicle mentres creuaven en un pas de vianants. Este incident va tindre lloc al voltant de les 15.45 hores, i els ferits van ser traslladats ràpidament a un centre hospitalari per a rebre atenció mèdica especialitzada.

- Advertisement -Telegram València Diari

Detalls de l’accident i detenció

Fonts oficials han indicat que el conductor, de nacionalitat espanyola, va atropellar prèviament a altres dos persones en un altre pas de zebra pròxim minuts abans de l’accident principal. Per això, va ser arrestat i es troba sota investigació per la seua presumpta responsabilitat en el succés.

Els servicis d’emergència van desplaçar una unitat del SAMU i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre les víctimes. Un dels xiquets va patir un traumatisme cranioencefàlic i va ser ingressat a l’Hospital de Dénia, on també van ser portats l’adult i l’altre menor.

Impacte i mesures

Les autoritats continuen investigant les circumstàncies exactes de l’accident per a determinar responsabilitats i evitar futurs incidents. Este cas ressalta la importància d’extremar precaucions en zones d’alta circulació per als vianants, especialment en àrees turístiques com Xàbia.

Este atropellament ha generat gran preocupació en la comunitat local per la seguretat viària i la protecció dels vianants, especialment dels menors, en les vies urbanes. S’espera que les investigacions aclarisquen com més prompte millor els fets i es prenguen les mesures oportunes per a garantir la seguretat de tots els usuaris de la via.

Últimes notícies

Vicent Mompó assegura que no va parlar amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert el dia de la DANA

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, va declarar que el 29 d'octubre no va parlar amb el president Carlos Mazón sobre el sistema d'alerta ÉS-Alert, que per a ell va començar a existir a les 19.00 hores durant la DANA.

Protestes a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell en servicis públics

Entitats socials i sindicats es manifesten a València, Alacant i Castelló contra les retallades en drets i servicis públics aprovats pel Consell amb suport de l'extrema dreta.

Vicent Mompó assegura davant la jutgessa no haver parlat amb Carlos Mazón sobre ES-Alert el dia de la DANA

Vicent Mompó, president de la Diputació de València, va declarar que no va parlar amb Carlos Mazón sobre el sistema ÉS-Alert fins que es va alertar del possible col·lapse de la presa de Forata el 29 d'octubre, dia de la DANA.

Darius Thompson s’incorpora al València Basket després de la negativa del Baskonia a igualar l’oferta

Darius Thompson jugarà a València Basket després que el Baskonia no igualara l'oferta de 9,5 milions d'euros per tres anys presentada per l'equip valencià.

Diversos vianants, inclosos dos xiquets, resulten ferits després de ser atropellats per un cotxe a Xàbia (Alacant)

Un cotxe atropella a diversos vianants, entre ells dos menors, en un pas de zebra a Xàbia, Alacant. El conductor ha sigut detingut i els ferits traslladats a l'hospital.

Vicent Mompó declara no haver parlat amb Carlos Mazón sobre ES-Alert el dia de la DANA

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, afirma que no va parlar amb el president de la Generalitat, Carlos Mazón, sobre el sistema d'alerta ÉS-Alert el dia que la DANA va afectar la comunitat valenciana, assenyalant que el missatge clau va sorgir a les 19 hores quan es va advertir risc en la presa de Forata.

Jalance a València registra 42,7 °C en l’onada de calor més intensa de l’any

La localitat valenciana de Jalance va marcar la temperatura màxima més alta d'este 2025 en la Comunitat Valenciana amb 42,7 graus, en un episodi extrem que manté alertes per altes temperatures i incendi.

Diversos vianants, inclosos dos menors, resulten ferits després de ser atropellats per un cotxe a Xàbia (Alacant)

Un cotxe atropella a diversos vianants en un pas de zebra a Xàbia, Alacant, deixant ferits a dos menors i altres persones. El conductor ha sigut detingut.