Una dona detinguda per fer xantatge al seu home amb difondre fotos sexuals d’ell en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a tres persones per amenaçar a un home amb difondre fotos de caràcter sexual si este no els pagava diferents quantitats de diners per a no fer-ho. Entre els arrestats està la dona de la víctima, que havia descobert una suposada infidelitat de la seua parella i, perquè esta cessara, va demanar ajuda a un amic i a un tercer.

 

Els agents, amb les investigacions, han descobert que era un cas de xantatge a canvi de no difondre unes fotos de contingut sexual. La víctima havia presentat una denúncia en la que manifestava que estava rebent telefonades des d’un número ocult en què li demanaven quantitats de diners, entre 500 i 2.000 euros, a canvi de no difondre fotos seues que havia enviat a una xica amb qui mantenia una amistat telefònica.

 

Els investigadors es van centrar en eixes telefonades i van conseguir identificar el número de telèfon des d’on s’estaven fent, que pertanyia a un xic conegut de la víctima i de la seua dona. Una volta identificada esta persona, els agents van poder comprovar com la dona de la víctima havia descobert una suposada infidelitat del seu marit i havia demanat ajuda a un amic perquè amenaçara al seu home amb difondre les fotos per a que deixara seua aventura.

 

Van demanar l’ajuda d’una tercera persona

Com que l’home coneixia a l’amic, ell i la dona van recórrer a una tercera persona, que era el que parlava per telèfon amb la víctima, segons la Policia. Tot això es va produir presumptament seguint les instruccions de la dona del denunciant, que els facilitava la informació necessària per a poder dur a terme el xantatge.

 

Una volta identificats els presumptes autors, els policies van detindre a estes tres persones, que van ser sentides en declaració en les dependències del Grup de Delictes Tecnologies de la Comissaria Provincial d’Alacant. Els arrestats han sigut posats en llibertat amb càrrecs per un presumpte delicte d’amenaces i estan a l’espera que siguen citats per l’autoritat judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.

Un Camí de Santiago sense mòbils per a ajudar adolescents a desconnectar

Huit adolescents recorreran cinc dies del Camí de Santiago sense telèfons ni xarxes socials en un programa terapèutic que busca reduir l'addicció al mòbil i recuperar les relacions cara a cara.

Més de 4.600 persones usen els punts violeta municipals durant les Falles de València

Els sis punts violeta municipals instal·lats a València durant les Falles han atés 4.676 persones, totes per a labors d'informació i sensibilització, sense necessitat d'intervencions per agressions.

El València Basket busca reaccionar davant el cuer Granada per a frenar la seua mala ratxa

El València Basket rep al Granada després de tres derrotes seguides amb la necessitat de guanyar i retrobar-se amb el seu estil davant un rival cuer però perillós.

Gerard Moreno firma la seua millor mitjana golejadora per partit en les últimes cinc temporades amb el Vila-real

Gerard Moreno suma huit gols en quinze partits de Lliga i aconseguix la seua millor mitjana anotadora per partit de les últimes cinc campanyes amb el Vila-real, malgrat els seus problemes físics recents.

El Llevant firma la seua millor ratxa del curs amb huit punts en quatre jornades

El Llevant encadena quatre jornades sense perdre per primera vegada en la temporada, suma huit punts i s'aferra a la lluita per la permanència en LaLiga EA Sports.

Una concentració a València contra el racisme reclama l’empadronament com a dret bàsic

Una concentració a València contra el racisme denuncia la discriminació en lloguers, controls policials i accés a l'empadronament, i reclama servicis públics sense exclusions.